Hej,
Jag är ledsen du får vänta på svar, vi har en policy att man skall inte behöva vönta mer än 4 dagar.
Jag befinner mig tyvärr inte i Sverige och min uppkoppling är lite si och så, men försöker ge dig ett svar nu.
Så jag har sammanfogat dina olika trådar, jag tror du går bet för du tittar bara på första sidan, men du har nu 2 sidor i din tråd, så se till att du verkligen läser alla sidor.
Det andra är att varje gång du skriver så ser det ut som om du bara kanske väntat någon dag, då vi tittar på vem som skrivit och senast i forumet och inte alltid läser varenda tråd.
Sist, var snäll och gå in under administrationspaner och profil och skriv in en signatur med barnets födelsedatum och även startdatum på kuren, det blir så mycket lättare för oss då.
Jag gissar att hon nu är runt 5 mån? Hur går det med riktig ma? Lägger du henne i det kolsvarta rummet på dagen?
Sen tror jag du behöver skapa REJÄLT med husljud dagtid, detta är nog en av de saker de flesta missar dagtid, man försöker ha det lite lugnt och tyst. Tvärt om, när min son var pyttis skulle jag sätta på TV på högsta ljud, helst läsa texten på TV jättehögt så det nästan blev som en ramsa utanför dörren. Eller ÄN hellre, ring en kompis och gapa om hur du vill hon skall sova.
Vanka inte utanför och lyssna och tänk en massa, utan mjölka de 20 kossorna och ta hand om de andra 10 skrikande bebisarna.