Hej och glad lucia där ute
Nu har förkylningen till sist nått lilla Elnas näsa
Det började i lördags och verkar inte alls vilja ge med sig! Det medför ju lite jobbigt att sova, vågar inte ge näsdroppar allt för ofta, utan hon har fått till kvällen. Nu såg jag att de tar bort näsdroppar från 1 månad, undrar varför? Som tur är så är det ju bara 1 månad kvar till vår tjej är 7 månader

så för vår del är det ju ingen fara, men för andra blir det ju trist!
Dessutom ska man ju inte använda droppar mer än 10 dgr i rad, så det är ju bara tre dagar kvar till vi måste sluta, oj oj oj
Tips efterlyses i detta ämne, finns det något bättre än näsdroppar att ta till? Hur gör man det så bra som möjligt för liten förkyld? För blä vad trist det är!
För tidiga mornar tror jag har med detta att göra, så det behöver jag inte lufta mer än såhär nu

Arg blir hon men attityden behålls, ett par gånger har jag låtit väckarklockan ringa 5-10 min för tidigt, men det är väl ingen fara?
Mat börjar vara gott, om den är hemgjord vill säga! Burkarna är inte goda! Men potatis, morötter, broccoli, älgfärs mm är jättegott :thumbsup: Så nu käkar hon en stor portion inklusive efterrätt till lunch!
Kramkram från ett soligt men snöfattigt Närke