Nu är jag här igen, efter många år och med nytt nick eftersom jag helt glömt inloggningen till det gamla 8) Sommar hette jag förr, om någon mot förmodan minns mig
15 juni föddes vår andra tjej, och nu behöver jag lite råd, hoppas någon vill/kan hjälpa
Hon sover så fint på nätterna, lägger henne ca 21:15 och hon vaknar då för mat ca 03, sedan igen mellan 06 och 07, sedan somnar hon om igen till ca 08:30-09:00.
dagarna har senaste veckan blivit lite knackigare och hon vaknar gärna i 45 min skarvarna, och då har jag en tendens att fastna i vagningsträsket
Nämnas bör att hon drabbades av Pylenoefrit för 11/2 vecka sedan (njurbäckeninflammation) och går på stark antibiotikakur och ska så göra ett tag framöver. Det bidrar till en mage som är ganska kass och hon bajsar vääääldigt ofta och har även ont i magen till och från, vilket ju inte är så konstigt
Mina frågor är nu, kan jag sätta ett schema på henne redan nu? Och hur ska jag tänka i 45 min skarvarna? Vagna? Förslag på schema? Hur många timmar ska hon sova?
Tusen tack på förhand!
Kram Emma