Tack för dagens garv. Ibland kan även den mest luttrade mamma ställa till det för sig. Det är ju tur att skruttan talar om var skåpet skall stå. "På natten SOVER man, mamma!" 8)
kram på er
Jag tror det var så. För i natt sov hon som en gris, och jag fick väcka i morseSusanD skrev:Våra småttingar har också vaknat tidigare i perioder och det har alltid varit i samband med att något har hänt i livet, typ att de har fått eller vill få kort på ålning eller krypning.
Storasysterns morgonstök har vi ignorerat (hon har inte varit ledsen eller så utan bara vaken), och det funkade även på lilla när vi hade henne i vårt sovrum.SusanD skrev:Vi har ju alla våra i samma rum och om och någon har drabbats av en skopa morgoncirkus så har det inte stört någon av de andra barnen. Däremot har samsovandet främjat morgonsömnen, det är ju liksom inte så kul att vara vaken när alla andra sover.
Tack!emu skrev:Grattis till liten ålare! Och vilket matvrak sen!
Inga råd tyvärr men hoppas ni får ordning på morgnarna. Så här års är det ju mörkt i alla fall...
Vad skönt! Hoppas det håller i sig!Tetz skrev:Jag tror det var så. För i natt sov hon som en gris, och jag fick väcka i morse
Och de nya tricken är att gå längs med möbler och att klättra upp för trappanTetz skrev:Morgonstrul har vi haft två dagar i rad, men jag är övertygad om att det är samma sak som förra gången. Det går över när hon lärt sig nya trick8)
Härligt att hon är en liten solstråle ändå!Tetz skrev:Men till slut somnade hon om och har trots natten varit på strålande humör idag!Hon var ett utmärkt smakråd när jag kollade på vigselringar
![]()
Traska ner till guldsmeden i centrum (mitt emot Swedbank), han har fina grejer!SaraMilana skrev:Ringjakten ska jag väl också ta tag i, nu stressar du mig lite.