Alla mår ju dåligt just nu så därför känns ju kuren hopplös.... Lugnet är ju som svårast att förmedla när man är som tröttast och som du skriver, uppgiven
Idag har jag varit helt under isen så jag lät henne sova tills hon vaknade under sin första lur, hon sov 1h och 15 min istället för 45 min. Jag har säkert förstört allt nu men hon är så fruktansvärt trött
På kvällen är det bus med oss och 3-åriga storasyster som gäller. Tyvärr är hon ju alltid jättetrött eftersom hon alltid ligger ett par timmar back varje dag, men läggningen på kvällen går alltid bra. Då är hon ju väldigt trött men det känns ändå som hon lyssnar på ramsan då. Och även om hon vaknar de första timmarn så brukar hon somna av den. Men senare framåt natten brukar hon bli hysterisk. Hon förvarnar inte med något gnäll eller så utan man vaknar av att hon skriker rakt ut. Verkligen vråååålar
Jag vet att det finns diplomerade kurare, tro mig jag har kollat upp det
Har jag förstört kurandet, ska vi kanske vänta och börja om? Jag har verkligen läst boken och vi har verkligen gjort vad vi kan i över två veckor men nu tryter orken, tålamodet och framförallt självförtroendet.
Stora kramar från en trött mamma