är under varg timmarna han vaknar, vill inte somna om utan gnäller och vänder sig till rygg.
så måste gå in och vända för klagar och kan inte somna om, så där kör jag att gå in och vända och sedan ut UTAN ramsa.
I natt somnade han om efter han varit vakne 1½ timme, men vaknade när stora killen vaknade vid 06:40..
Eller jag sov så hörde honom inte men tror att han sov iaf
alla dags lurar går bra somnar på typ 5 min om han inte vänder sig till rygg vill säga, , igår vaknade han dock tidigare på sista luren och vände sig till rygg på middags luren..
Han vill ju inte ligga på mage så länge på dagen, han är ju van att sitta men jag försöker ha han på mage så länge han är glad.
Kan jag börja med att ha lugn musik på varg timmarna om han har svårt att somna om? som man gör vid tidigar mornar?
bukar vakna någongång mellan halv fem till sex... och då e det jätte svårt att få han att somna om, klagar och gnäller vänder sig till rygg..
jag körde pangramsa idag men inte vid första pip så måste skynda mig att vakna till liv men ibland om de e tidigare å han skiker till somnar han somnar om så vill man ju inte störa med pangramsa.. tycker de e svårt att veta hur jag ska göra.
Kramar Paula