Hejhej!
Allt har fungerat så bra før oss, Siri har sovit så bra om natten mellan 11-13tim och vi har nu även fått till sovpassen på dagen, inte exakt enligt SHN men det fungerar fint (2 sovpass om dagen førsta på 1,5 och andra på 45-60min).
Men Siri blev riktigt sjuk :-& magsjuk, høg feber och førkyld i 14 dgr och då kunde vi inte gøra annat än att strunta i schema och ge extra dryck på natten. (det blev olika tider varje natt så inget "mønster" bildades)
Nu är Siri frisk och vi är tillbaka i fas førrutom en ting - hon är hungrig som en varg kl 0600 (vi går upp 0700) och kan inte somna om førrän vi ger henne en flaska välling, den tar ca 1min att få i sig sen vänder hon sig om och somnar om och sover tills dess att jag väcker henne 1timme senare. Jag har førsøkt att ge henne mer mat på dagen och kvällen men det hjälper inte. 0600 vaknar hon med, som jag tycker att det låter som, ett skrik av smärta = hungersmärta. Hon har aldrig skrikit så førr. (førrutom när hon var sjuk och inte hade ätit på 6-7timmar)
Vad ska vi gøra

Allt annat fungerar så fint, hon somnar själv, sover fint under natten, sover bra under dagen är allmänt glad och førnøjd.
Ska vi bara låta det vara så här en tid och prøva att ge henne mer mat på kvällen innan hon somnar?
Eller måste vi bryta nu? Tycker att det känns så svårt att neka henne mat när jag hør att hon är vrål hungrig. Måste lägga till att hon är extremt aktiv, det säger de även på vårdcentralen (eller hälsostasjonen som det heter här i Oslo).
Tack før att det här forumet finns