Det var mig en envis förkylning

. Hur länge har de haft hög feber nu? Mina hade oxå hemsk hosta. Första omgången var det torrhosta och nu senast väldigt slemmig. Jag gav dem Bisolvon och den hjälpte bra mot den slemmig hostan. Det står från 1 år på förpackningen, är det långt kvar tills dina älsklingar fyller år? Hoppas verkligen att dom blir friska snart. Mina sover oxå oroligt när de är sjuka, och jag springer där med vatten och alvedon. Men sen går de snabbt tillbaka till gamla vanor. Jag tror inte du behöver vara orolig för att deras sömn blir förstörd.
Själv är jag såååå besviken

. Min sambo skulle vara pappaledig maj-augusti, och jag skulle få börja jobba igen. Saknar mitt jobb och mina arbetskamrater. Men nu byter hans arbetsplats ägare denna månad och den nya chefen vill inte låta honom vara ledig under högsäsongen

. De kan ju såklart inte neka föräldraledighet, men "strukturera" om så hans tjänst försvinner... Så för att hålla sig på god fot med nya chefen har de kommit överrens att han ska vara ledig augusti-oktober isf. Suck

..... Min chef vart ju fantastiskt glad över mitt telefonsamtal, och att jag ska vara ledig över deras högsäsong..........
Jag kommer sakna ihjäl mig efter tjejerna när jag börjar jobba, men hade sett fram emot att få umgås med lite vuxna

. Jag får väl se det positiva, att jag får vara ledig större delen av sommaren

.