Själv bubblar jag av frågor och funderingar om att leva med tvillingar. Dubbel glädje eller dubbel trubbel
Välkommna att svamla på fritt //Kram Linda
1+2 skrev: Men storasyster har länge tyckt om pojkkläder med dinosaurier och sånt men häromdagen kom hon och sa att :Mamma jag vill ha flickläder.-Jasså varför då?-Jo det var ett par flickor som hon inte fick leka med för att hon ville ha pojkkläder.Men fortsatte hon jag får ju inte leka med killar då men de kan ju vara kära i mej då istället![]()
![]()
Jättetoppen.
Ja i Vasa har jag varit massvis av gånger när jag var liten. Finlands färjan gick ju från Sundsvall på den tiden, väldigt praktiskt. Jag och lillasyster älskade att åka, båtarna hade ju BOLLHAV1+2 skrev:Såg förresten att vi bor nästan på samma breddgrad.Jag kommer från andra sidan sjön om man sägervasa
Jag blir också aldeles till mig när jag ser andra tvillingar och deras mammor och pappor. Jag spionerar på stan, och ser hur lika dem är om de kan vara tvåäggs eller enäggs etc..hur de är klädda etc.Stjärnfall skrev:
Jag tycker det är så otoligt häftigt med tvillingar och varje gång jag ser någon på stan med tvillingar eller hör talas om någon som ska få det blir jag helt euforisk. Jag har nog inte fattat riktigt vad lyckligt lottad jag är för jag har ju tvillingar själv![]()
![]()