Hej på er alla
Det var ett litet tag sedan har varit på utflykt, hos mormor (som bor i samma stad som vi ska flytta till) jag och all tre barnen, själv!!! Är faktikst lite stolt över att jag fixade det
Sen så är det ju så bra att de sover som de gör, tack vare råd/pepp/rutiner mm härifrån som gjort att man inte känner sig rädd för att de ska vakna, man vet ju vad man ska göra. Så placerade i var sin resesäng och mörkläggningsgardin (i mormors syrum) sov de super...(eller ja E sov inte wow men så upptcäkte jag ett litet grön blinkade ljus (en laddare till en mus) som fanns i hans blickfång, på med en handduk och sen så sov han oxå
Storebror var placerad mellan mormor och hennes man

(kura efter flytt...ska bli skönt)
Skickar en styrkekram till er alla som är sjuka och massor med "hållna" tummar för att ni
stjärnfall får ett bra resultat på proven. Vad starka ni e allihopa!!!
Här har vi bara haft små förkylningar (peppar peppar) och jag slutade amma efter ca 2 månader så nej
elsaviola lägg inte det på dina axlar. Små barn ska ju ha ex antal infekltioner för att skapa sitt imunförsvar.
Det är så underbart roligt att läsa om era lite större tvillingar.....en massa bus och stoj. Ser framemot detta, passar mig bättre än när de är små.
elsaviola dagens skratt!!! och visst är det underbart vad de är kreativa de små 8)
Måtse oxå berätta om vår lilla akrobat (M) henne hittade jag med fötterna på kudden a´la pippi långstrump

: Hon har oxå just nu en period där hon ligger och pratar HÖGT i vargtimman med alla de nya ljuden hon lär sig hela tiden....ja det är bara att försöka ignorera det....men det är svårt att hålla sig för skratt, hon låter så underbar. Lille E sover sig igenom det, visst är det härligt!!
Ja tid ja,

nästan när man innan man hade barn att man tycket att man kunde ha ont om tid. Men visst är det som ni skriver "sofftiden" som fått stryka på foten....och i ärlighetensnamn det gör ju inte så mkt!!!!
Nä nu är det snrat dax att väcka de små och jag ska blunda 10min tänkte jag. Pappa ska på bio ikväll så jag skar rodda det hela hemma själv ikväll, men det är helt ok!!
Kram kram