Linda Vega: med intervallträning menar jag olika saker olika gånger, och ordet låter avancerat, men är det inte...

Ibland går jag rask stavgång, och när jag är HELT säker på att ingen ser mig 8-[ joggar jag en bit. (det ser ju så löjligt ut att jogga med stavar

)

Eller så är det jogga/gå. Jogga 10-15 min, gå 1 minut, bara hämtar andan.
Vissa dagar orkar jag inte jogga hela sträckan helt enkelt, då är det bra med ett kort andrum.

Eller så är det ett vanligt joggingpass, där jag ökar tempot på raksträckor och i nerförsbackar.
Vad kul att Jens gått in så för kosten
Tja...Per är ju inte så på hugget på kosten som jag, men han HAR skärpt sig lite i alla fall.
Han är bättre på träning

Han tränar på, håller igång varannan dag och är flitig som attan

Han hade faktiskt kommit under 70 kilo nu (69,5) och var väldigt glad över det

Och hans gubb-mage har smalnat av, helt klart- äntligen!
Stygg 8) som jag var tog jag smygkort en dag i försomras när han gick med bar överkropp, och såg
väldigt gubb-magig ut. Jag tänkte visa det för honom när han gått ner några kilon, för att han ska se vart han
inte vill komma igen... 8) Han joggar mycket, men har svårt att hålla igen på tempot, han borde ju mer satsa på långsam jogging, fettförbränning, men han vill springa fort. Alltså blir det ju muskler, med fettet kvar under. Men det ger väl med sig så småningom. säger detsamma haha, aldrig blir man nöjd...

Själv har jag nått min matchvikt

\:D/
kram anna
Mamma till Clara 7 maj -01 och Ida 9 april -03.