HÄRLIGT TJEJER

Genast fullt engagemang från alla håll och kanter!

Gamla som nya hälsas hjärtligt välkomna
T.P Du SKA vara stolt över dig själv! =D>
Men springa ett lopp får du hitta någon annan att göra med...

Jag visar mig INTE bland folk när jag springer, det är skogen som gäller!
Lobilina: Välkommen i träningsgänget
Har du funderat så länge, är det väl verkligen dags, eller hur

Klippkort låter bra tills vidare, hur ser det ut runt nya boendet sedan? Finns det träningslokaler där med?
Hur man motiverar sig? Det är väl bara att ställa sig framför spegeln naken...

Nä skämt åtsido, vad vill du uppnå?
Vill du få fastare figur? Vill du gå ner i vikt? Vill du bara bli allmänt hälsosammare? Känner du att du bara helt enkelt behöver komma igång?
För det är väl inget nyårslöfte som ballar ur i mars månad Vavavava?

Kom igen nu! Bara bestäm dig!
Och ett hett tips är att ha fasta dagar, då det är träning som gäller. Har man inga fasta dagar är det lätt att halka ur spår, så är det för mig.
Jag kör den mesta träningen hemifrån, och det funkar jättebra!
pepp pepp pepp!!!
Ottilia: Jag läste din tråd...Jättetufft av dig att vilja vara med här trots allt!
Bättre lite än inget är ett bra motto!! Du gör vad du kan och vad du orkar, vi ska inte skälla på dig!
KajsaIE Pepp pepp pepp på dig också! Låter bra, men gå inte ut FÖR hårt, då kan du tröttna! Gym-skräck ja...Jag skulle heller inte vilja träna på ett gym med vikter om det är det du menar. Jag har vikter hemma, det kanske du kan ha med? Gummiband, hantlar, kroppen själv som motstånd?
Nya mamman: Här ska vi inte börja gnälla det första vi gör! [-X

Du är välkommen med vad du kan bidraga med! Gravida flickor ska inte jobba ihjäl sig, men vänta du tills ungen är ute, då ska vi köra hårt med dig!!
/LO Samma med dig, du gör så gott du kan
Jag gick på tå 10 min. varje dag, men jag fick vatten i kroppen i alla fall...
SJÄLVKLART ska du få den profylaxcoaching du behöver när du är redo för det!
miar70 Härligt!

Med ett årskort blir det lite mer att man känner att man måste utnyttja kortet, det är bra tänkt!
kram anna
Mamma till Clara 7 maj -01 och Ida 9 april -03.