Tog upp henne halv 7. Hon skrek verkligen upp sig och lät nästintill hysterisk. Jag funderar på om hon kan vara hungrig. Så här åt hon igår:
6.15 Ammade
Ammade en gång till under morgonen (innan 8.45)
10.30 en port. gröt + en halv stor burk päron
13.30 Ammade från båda brösten + 100 ml ersättning
16.30 en liten burk puré + nästan resten av päronpurén
18.30 200 ml gonattvälling
Är detta för lite?
Under dagen igår var hon mycket mindre gnällig än hon varit det senaste. Hon har kommit underfund med krypningen och tar sig fort frammåt. Hon var runt och undersökte en massa och man riktigt såg hur hon funderade och kände på allt
Hon får utomhusvistelse varje dag, är med och lämnar och hämta storasyster på dagis, är med på lekplatsen och i trädgården. Hon är med när jag dammsuger, plockar i diskmaskinen, tvättar, handlar osv. utan problem.
Fm-luren och middagsluren funkade perfekt igår, em-luren ville hon inte riktigt somna med en gång, så hon fick sova ca 20 min.
Tillbaka till de tidiga mornarna. Har bara provat musik i två dagar, men jag undrar om det funkar. Jag vågar nämligen inte har för högt, med tanke på grannarna, och då kanske det inte har någon effekt. Likadant med husljud, jag vågar inta sätta på dammsugaren eller nåt som låter för mycket. Har testat att bara ramsa och sen vara tyst, funkar inte heller. Vad ska jag göra?
Har inte lust att börja min dag mellan 5 och 6
Mvh
Helen