Tänk - nu närmar det sigNancy skrev: Inskrivningen bli måndag 25/8 och själva snittet 26/8![]()
Jag ryser i hela kroppen när jag läser - så häftigt att veta EXAKT vilken dag den lilla ska komma!
Hoppas du mår bättre, Nancy!
Kram Mia
Tänk - nu närmar det sigNancy skrev: Inskrivningen bli måndag 25/8 och själva snittet 26/8![]()
Ville bara tipsa om Q10 ett par veckor innan snittet. Min mamma gjorde en omfattande bukoperation (plastik-kir. ) för några år sedan. Innan op åt hon Q10 och klarade sig galant från alla upptänkliga inflammationer. Dessutom läkte hon rekordsnabbt och fick beröm för sitt goda läk-kött.Nancy skrev: Vi har beställt ett vaket snitt utan ingredienser som benbrott. körtelfeber eller livmoderinflammation![]()
Ja det är så sant. Det är ju mycket som kan hända och ingenting är ju hundraprocentigt.Nancy skrev: Mari: Vet du, det var bara under min första graviditet som jag på allvar trodde att jag visste säkert. Leia skulle födas med planerat snitt 3/8 men kom redan 22/6. När jag väntade Lussi såg jag mest datumet 24/7 som ett slags "sista" datum och var glad för varje dag som gick innan dess. Nu när det gick bra och hon stannade hela vägen så är jag lite kaxigare denna gång... Min gissning hittills är att denna bebisen kommer att skrämmas lite runt v.34 nånting men ändå stanna tiden ut![]()