nu tror ni inte att jag är klok och kanske skall jag också vara bättre på att ta dagen som den kommer. men var hos husläkaren i dag som konstaterade att josefin inte har öroninflamation - inte mera iallafall... hon är förkyld och det kan ses lite i öronon men alltså inte inflamation. har gett henne homeopatmedicin och kanske är det därför. MEN hon uppför sig fortfarande lika knepigt... alltså gråter omotiverat, vill inte äta riktigt - ja nu tar hon bröst och flaska ¨först, får kanske i sig runt 60 ml flaska men uppför sig annars som jag skrev i går. gråter och petar ut nappen och bröstet med tungan eller gråter bara jag närmar mig med flaska eller bröst... och vill helst att jag skall gå runt med henne för att lugna henne... har också glada ögonblick men mest denna gråten...
och att lägga ner henne för att sova kan jag glömma. hon sov när vi åkte bil i dag annars sover hon max 45 min i vagnen efter jag har lagt hennne när hon är lugn och jag har vagnat lite. men sen är det uppvakningar hela tiden...
ja nu är jag förvirrad om igen...kanske är det bara en fas... men det är som om hon är missnöjd oavsett och hon v ill alltså inte äta rätt mycket. borde hon fortsätta att vilja ha så mycket som hon ville de dar när hon åt som en häst?...
hon sover ok på natten... bortsett från i vargtimman då, som jag skrev i går....
förlåt...
ulrika