Hej Mia!
Jag önskade att mitt svar hade varit att det går jättebra, men..
Vi flyttade lördags och det har tyvärr gjort att han har börjat vakna på nätterna igen. Förra natten kanske han vaknade fem gånger och det slutade med att när vi vaknade på morgonen låg han i vår säng, utan att vi märkt att han hade kommit.. = urtrötta föräldrar. Vi har ínte heller hunnit med att köpa en spjälsäng (vi svarade på en annons, men när vi inte hörde nåt så försvann det med allt kaos i samband med flytten)..

Så när vi kommer hem efter jul-ledighet är det jag som åker och köper första bästa säng... Annars tror jag aldrig att vi kommer ur det här..
Nu är vi uppe i norrland hos mina föräldrar och där har lillebror eget rum (för det känns viktigt med tanke på kuren), sen finns det bara ett rum till och där sover som det är nu William och jag (dumt jag vet

) (pappan kommer om två dagar

), och till saken hör att i natt så vaknade han inte en enda gång..eftersom han visste att jag fanns i samma rum.. jag måste ju erkänna att det var underbart att få sova en hel natt, det behövde jag verkligen! Även om det inte alls är bra att vi delar rum.. Å andra sidan brukar vi alltid göra det här, så han kanske ändå förstår att det är annorlunda borta än hemma.. Jag hoppas på det iaf, för det känns lite bättre då
Det som ändå blivit mkt bättre är att han har inga problem med att somna själv, vi läser saga, lägger tillrätta, släcker och ramsar och sen somnar han själv..och det är ju nåt litet positivt som finns kvar.
Lillebror fungerar det rätt bra med tycker jag. Han är lite ledsen när jag lägger honom, men somnar ändå kanske efter nån 10min. Sen sover han ända fram till 05.30-06 nån gång. Då brukar han vakna och gnälla. Jag ger då en pangramsa och då brukar han somna om ett tag iaf. Men det är fortfarande som sagt lite strulit där på morgonkvisten.. Hoppas det kommer att bli bättre med tiden.
Måste passa på att önska GOD JUL
Kram Lisa