Olle helammas men nu de senaste veckorna upplever jag att hanej blir riktigt mätt.
Har provat att amma strax före 19 men har ingen mjölk som kommer tillräckligt snabbt och både jag och Olle blir stressade av det. Så han tuttar vid 18.15 tiden och somnar sen natt varpå mornarna blir tidigare och tidigare för oss
. Han måste bli mättare och nöjdare på dagen och främst på kvällen men vad ska jag ge honom förutom bröstet. Nåt som mättar och som en liten 5månadersmage tål. Gav honom hans första smakportion potatis och lite olja vid lunchtid och det verkade smaka men det är ju så små mängder så här i början att det inte är nåt som mättar en hungrig varg. Har oxå provat med tillägg innan sängdags men det spottar han bara ut............Vet att mjölkproduktionen ökar ju oftare jag ammar men då följer jag ju inte schemat........börjar för första gången känna mej lite stressad av amningen- att det inte ska finnas tillräckligt när han ska äta och att han ska bli sådär förtvivlad.
Sömnschemat som vi haft dagtid har också falerat lite pga att han inte är mätt. Kan nån hjälpa med schema(hur mycket sömn/dygn) och lite snabba tips vad jag skulle kunna bjuda min älsking så att han (och övriga familjens ) natt blir skön