Forts.följer:
Det snöar helt sanslösa mängder, och det fanns inte att jag eller mannen skulle grävt fram bilen igår för att åka iväg och köpa katrinplommon eller större blöjor...

Så det får bli idag istället, när vi ändå har ärende till staden. Så imorse:
sov han oroligt mellan fem och sex

, men vaknade inte... förrän kvart över sex, grät trött. Jag ramsade. Han grät vidare. Och då, förstår ni, är det något som inte stämmer, det vet jag. SÅ jag gick in till honom med inställningen - hand eller fot mellan spjälorna... och hittade en kille som ligger i en våt pyjamas, med våta lakan.

Klart man inte kan somna om då! Så då hämtade jag en ren blöja, och förberedde mig för operation "byte i sängen"... möttes av en lika fantastisk bajsblöja... (det var därför han var våt!

) bytte bort den, drog bort våt pyjamas och våta lakan. Gossen gnuggar sig i ansiktet och hjälper till
När väl det hela är klart, så vänder jag på steken, (han hjälper till - igen - )drar täcket över, och går ut med mjuk ramsa x 1, som inför natt. Bemöts av total och nöjd tystnad!

Nu är klockan halv sju.
Kvart i börjar han gny oroligt, och fem i är han vaken (om han nu sov), och jag går in och hämtar honom.
Så då har jag gjort allt det där som jag sa igår inte går att göra i sängen

8) som info för andra som eventuellt kan hamna i samma sits.
Hur jag gör följande mornar vet jag inte...

Att ligga med en jättemegabajsblöja som till och med väter ner säng & pyjamas är ju inget man somnar om i!

Vi får väl helt enkelt se hur länge trenden håller i sig! Han borde kanske sova utan pyjamas några nätter nu?