Hon bara gräla när jag lägger henne pa mage..

Tipsforum med husmorsrecept och huskurer

Skriv svar
katinka
Inlägg: 10
Blev medlem: tis 21 jun 2005, 23:02
Ort: Deggendorf/Tyskland

Hon bara gräla när jag lägger henne pa mage..

Inlägg av katinka »

Hej, lilla Mieke bara gräla när jag lägger henne pa mage.Och hon har sa svart att kunna rapa, tilss jag fa fram en liten rap är hon vaken igen . Och hur ska man egentligen kunna veta om hon vill sova men behöver hjälp, eller är ännu hungrigare, eftersom man ska ju ta upp bebin vid första gnälet...Mieke är lite över tva veckor.Tack i förväg, katinka.
mia75
Inlägg: 599
Blev medlem: ons 24 nov 2004, 17:18
Ort: Uppsala

Inlägg av mia75 »

I början så äter de väldigt ofta, så prova att ge henne mer om hon är gnällig. Skulle hon få i sig för mycket så kommer det ut ena eller andra vägen. :wink:
Mamma till Rasmus 000418, Emil 040425, Jonathan 060818 och Olle 080215
BILD
Skriv svar

Återgå till "Mat, mage, barnakropp"