Hon bara gräla när jag lägger henne pa mage..
Hon bara gräla när jag lägger henne pa mage..
Hej, lilla Mieke bara gräla när jag lägger henne pa mage.Och hon har sa svart att kunna rapa, tilss jag fa fram en liten rap är hon vaken igen . Och hur ska man egentligen kunna veta om hon vill sova men behöver hjälp, eller är ännu hungrigare, eftersom man ska ju ta upp bebin vid första gnälet...Mieke är lite över tva veckor.Tack i förväg, katinka.