Mitt schema:
7.00 God morgon
7.15 Tutte
9.00 Andra tutten
9.15-10.00 Sova
12.00 Äta mat, ev påfyllning med tutte
13.15-14.45 Sova
15.00 Tutte
18.15 Gröt
19.00 Sova
Ser det ok ut tycker ni?
JA!Som det är nu vill min Svea gärna sova i bilen, ska jag tvinga henne vara vaken när jag satt igång och kurat henne?
4 rejäla mål per dag+nattslurk, helst 3,5-4 timmar mellan målen. Tutte 1 och 2 är ett mål (frukost?) i så fall, lagad mat 2 gånger, lunch och middag, samt mellanmål, frukt eller gröt... fyll gärna på med tutte efter maten, men inom samma måltid om du förstår vad jag menar, inom 45 minuter för att undvika småätande mellan målen.7.00 God morgon
7.15 Tutte
9.00 Andra tutten
9.15-10.00 Sova
12.00 Äta mat, ev påfyllning med tutte
13.15-14.45 Sova
15.00 Tutte
18.15 Gröt
19.00 Sova
Du har fått jättebra svar av Torsmamma. Jag tänkte bara tala om att för min del har solfjädern varit mer användbart som krisverktyg efter kuren. Jag buffade nog bara första natten och sen om det har varit kris någon gång har jag solfjädrat lääänge (som du har läst omSka börja kura min lilla tjej i natt och har läst boken i tre dagar men jag känner mig fortfarande liiite osäker... När ska man buffa och när ska man solfjädra???
Mycket bra tips! jag skrev och skrev och skrev under alla kurnätter, det hjälper till mot överkoncentrationen oxå, sen är det roligt att läsa och jämföra vid hur många tillfällen man ramsat, hur länge osv, så ser man att det faktiskt går framåt även om det inte alltid känns så!En loggbok brukar oxå vara bra att ha så att man kan följa upp sitt egna arbete