Idag har min dotter varit jätte frustrerad, arg
Vi är mitt i att fixa till en schema ändring som blev lite tokig och vi har kommit en bit på väg men hon är fortfarande övertrött, och mornarna sitter inte helt än (har tidigare skrivit och fått hjälp med det i min tråd på "kura 4-12 månaders", kort kan jag säga att hon var/är för trött för att ha en vila mitt på dagen, vilkent vi märkte efter ändringen, så nu lägger vi henne 30 min tidigare för att kompensera att hon får för lite sömn och ger en extra mini-vila på förmiddagen om hon är supertrött). Ofta är hon trött när det är dags för mat och hon äter mindre än förut fast hon äter. Dottern är 14 månader kanske jag ska berätta, hon är i början av att lära sig gå (hon går mot möbler och har börjat släppa taget när hon står). Vi har haft mycket folk i huset senaste veckan, men det är bara mor-och farföräldrar som hjälper oss med att bygga lite (inget som påverkar något inomhus) och så var vi iväg till Stockholm för två veckor sen men den helgen gick det helt ok med sömnen och maten och rutinerna. Jo, hon blev vaccinerad för 1 vecka sen också.
Jag vet inte vad som är fel och jag vet inte hur jag ska hantera det
Jätte tacksam för hjälp [-o<
/Bellan