Det började vid två månaders ålder, han började vägra sovningarna på dagen..var jätte ledsen och skrek hysteriskt vid varje dagslur, och är fortfarande! Sen sover han 30 minuter för att då vakna upp med ett ryck och skrik...han är omöjlig att få att somna om (eller vi har provat allt sånt man inte ska göra, förstår jag nu
Det har kanske blivit 2 timmars sömn på dagarna sammanlagt. Nätterna har bara blivit värre och värre..först räckte det med amning så somnade han om men nu är det skrik i timmar flera gånger per natt.
Vi ä rhelt slut som föräldrar till båda våra barn, som par, som människor.....
Vi hittade AW och ska köra igång kurningen i morgon
Men typiskt så fick sonen feber och är genom förkyld
Hur ska vi förhålla oss till det? Vi tänker köra ändå, om inte någon har något att invända? Sen har vi funderingar kring dagslurarna då vi tror dom kommer krångla..han har ju aldrig sovit då! Men kan man låta honom sova på ryggen då i vagnen (vi har en sittvagn med fullt liggläge), eller minskar det "effekten"?
Vi är verkligen taggade för detta!! Går runt som en zombi om dagarna och har ångest inför nätterna och varje sovning på dagen.....är inne i en riktigt ond cirkel, och hoppas att jag ska känna mig stark nog att veta vad som är bäst för mitt barn, sova! Han är sliten pojken och övertrött jämt
Hoppas någon vill komma med lite råd och peppning!!