Nu var det samma sak när jag skulle lägga henne, fast nu gallskrek hon & varje gång hon blev lugn & jag lämnade rummet så flyger hon upp, skrattar & är glad (i synnerhet när jag kommer in för att lägga henne till rätta). Det är så dubbla budskap, hon sätter sig upp där, det finns inte en chans att hon lägger sig ner på eget bevåg! Ska hon sitta där tills hon somnar?! Jag begriper inte, då får hon ju sitta där i en evighet.
En fråga till; hon slappnar inte av om man inte håller fast henne & enligt boken är solfjädern också ett krisverktyg men om man inte får henne att slappna av då? Hur många ggr kan man lägga henne tillrätta?
Dessutom känns det som o jag är nära att hamna i buffningsträsket för jag känner mig så desperat
Ett frågetecken till: Vi försov oss igårmorse (maken är grym på att stänga av väckarklockan & jag var visst utslagen..jäklars). Hon ska väckas kl 7, kl 7.25 vaknade vi & sprang in, hon var vaken men tyst. Imorse så vaknade vi av henne kl 6.40, vad gör man i det läget? Ska hon somna om, det är ju inte inom marginalkvarten men snudd på.