Jag behöver dryfta saker med LUGNA, VETTIGA, ICKE ÅNGESTFYLLDA människor och ag tycker att de flesta här passar in på det
Jag är mamma till en kille på 1,5 år. Han är pigg och glad för det mesta. I våras hade vi en tung period på 4
I mitten av september började han på dagis och infektionerna kom som tt brev på posten
Nu är det så här att lill-killen varit dålig (lös) i magen till och från ca en månad. Först tänkte jag tänderan men sedan kom hela vargflocken och nu vet jag varken ut eller in. Han har haft en magsjuka för två veckor sedan. Jag VET att det var magsjuka (vet vem som smittade och så...)
All ångest runt omkring mig har gjort att jag helt tappat min egen känsla. Jag har fått vargar. Hjälp mig bli av med dem snälla forumiter! Kan barnamagar vara så här bråkiga utan anledning eller bör jag göra något? Hur länge kan de vara lösa i magen utan att det är någon fara? Han är pigg som en mört! Han har inte ont. Äter lite sämre ibland men så är han ju en ettåring också... Har varit hekt bra hela sommaren. Kort sagt (även om det blev ett långt inlägg) ska jag oroa mig? Ska jag kräva någon utredning eller ska jag skjuta vargarna och bara byta några extra bajsblöjor?