Hon äter sitt sista mål inför läggningen vid 20-21.. beroende på hur dagen varit. Hon vaknar ALLTID 5h senare. Alltså vid 1 eller 2. Ska jag " buffa" bort det målet?? Jag vill verkligen att hon ska hoppa över det där. Klarar hon sig till 4 om jag gör det???
Jag är ensam med henne och sömnen är så himla trött jämt. Jag beundrar er som "kurar" och vagnar och håller på. Just nu känns det bara som om jag väntar på att hon ska bli större hela tiden.. varje dag..
Jag vill också njuta av 6h sömn,
Hon vägrar ligga i vagnen i vaket tillstånd vilket innebär att jag knappt kan prommenera till affären eller hem till ngn kompis. Då måste jag passa på när det är " sov tid". Jag blir tokig!! Och hon skriker tills hon nästan tappar andan. Jag tänkte att kanske det behövs ett jävla anamma från min sida och INTE ta upp henne. Tar de också 3 dagar, som allt verkar ta? Lugnar hon sig sen om jag låter henne skrika i vagnen och inte tar upp henne.
Jag måste ju kunna ta mig ner till stan och träffa vänner, ÄVEN om hon är vaken...
Jag tänker Inte anamma bärsele eller bärsjal av två anledningar. Jag vill inte att hon jämt ska vilja bli buren och jag har inte en rygg som klarar detta.
Jag behöver RÅD.