Nu var det ett bra tag sedan jag var inne på forumet och skrev, men jag är inne lite då och då och läser. Började nämligen jobba heltid i september förra året och Lukas går på förskolan (och trivs jättebra) så tiden bara rinner iväg...
Nu har jag dock ett problem som jag vill bolla med er. Lukas har sedan han var 3 månader varit ett SHN-barn. Det funkade/funkar jättebra och han sover nu ca 13-13,5 timmar per dygn. Sover hela natten utan att vakna (förutom om han är sjuk) och sover bra på dagarna både hemma och på förskolan. Han har även sovit i eget rum sedan han var 5 månader gammal.
Problemet är nu att det inte alltid finns utrymme för honom att sova i eget rum
Hälsningar Jenny