Elvis är ju kurad sedan lång tid tillbaka och kan för det mesta det här med att sova. Men ibland så händer det något och det blir några kaosnätter innan lugnet infinner sig igen.
Ungefär en gång per månad har vi ett par kaosnätter, hur är det för er andra? Är det normalt eller?
Natten som var hade vi en riktig kaosnatt. Han vaknade 22.25 och skrek i 20 minuter. Sov till 23.25 då han vaknade och höll på till 00.20. Sov till 00.50 för att vara vaken till 1.30 ungefär. Sen sov han resten av natten. De första två "passen" ramsade jag enbart, långa ramsor tills han gick ner i ton. Han satte dock igång igen efter typ 30 sekunder igen. När han sen sprakade igång sista gången så gick jag in direkt och solfjädrade en lång stund. Solfjädrandet har dock aldrig fått honom lugn, jag stod i minst 25 minuter och han var ledsen hela den tiden. Jag bytte till slut till att buffa i några minuter (max 3 minuter), ramsade och gick ut. Och det var då han sov resten av natten utan ett pip.
Gjorde jag rätt? Jag känner mig så misslyckad för att det ska bli så här en gång i månaden men jag kanske har för höga krav?
Kram!
//Cec