det låter som ni har det toppen! Det är ju en period av att lära känna varandra och det kan ju ta lite tid och vara en smula skumpigt
Du har helt rätt, visst ska man följa schemat och låta det ta lite tid att sätta sig innan man utvärderar men vi har ju alltid marginalkvartarna och i vissa fall tom en marginalhalvtimme här och där att spela med eller hur!younikawa skrev:Och om Tia inte vill sova efter nattslurken, får hon vara uppe lite till. Bara jag som trodde man skulle följa alla tider strikt den vecka man satte schemat, för att sedan vara mer flexibel. Vilken tur att man bara är förstagångsförälder 1 gång, så man inte utsätter fler små för dumma idéer.
(Och jag kan bara säga att jag verkligen gick på pumpen med nr 2, jag tänkte Nu ska jag göra Rätt från Början och körde oss nästan i diket. För Lilla L var ju en helt annan person med ett helt eget Temprament
Men något tryggare i att det fanns verktyg att styra upp det hela med var jag och mer bestämd fast också mer flexibel. (Låter som ett diffust recept men så knäppt är det
Du jobbar fantastiskt bra Youni och dina inlägg är fulla med kärlek och respekt för din flicka - det är en riktigt bra start. Läs igenom din tråd vid tillfälle och se hur mycket ni hunnit med 3,5 månad..
Stor kram Clara