Ja just!

han vaknar oftast efter 45 min redan

men jag ska försöka "rulla över" skarven som du säger
En annan grej som jag tänkte på: han sover från ca 20.00 till 04.00 (då han ska äta och sen somna om) detta har fungerat bra, men dom senaste nätterna har han vaknat redan kl tolv eller ett, jag har då tagit upp och ammat som om det vore kl 04.00. Han klarade att somna om till 07.00 på det (även om han vaknade två gånger och gnällde lite för att sedan somna om själv utan vagning). Tycker du jag ska ta upp och amma redan kl tolv om han vaknar då, eller ska jag försöka vagna honom då så han somnar om och väcka vid fyra som vanligt?? Jag misstänker att det va jag som förstörde det hela för att jag en natt såg fel på klockan

, trodde den va fyra, fast den bara va tolv, tog upp och ammade (han hade visserligen vaknat själv, men ändå)
Om detta händer igen, ska jag även amma kl fyra igen då för sakens skull? Han klarar ju sig onekligen på ett mål under natten... :-k
Eftersom han sov så bra förr ända till tre, fyra snåret så undrar jag om han kanske är hungrig redan kl tolv nu eftersom han vaknar då? Tillväxtperiod?
Hej så länge