Ska se om jag kan hjälpa dig lite med dina funderingar!
1: Jag har haft 95% av barnens lurar inne i sängen, pga att de sover bättre där, helt enkelt.
2: Jag byter i sängen om det händer! Lite bökigt och kan vara lite kladdigt, men man lär sig fort! Hellre det än att störa och förvirra! Ha våtservetter hemma så fixar du det relativt enkelt. Och kom i håg att inte prata eller ha ögonkontakt, det ska vara som att du inte är där
3: Ge katrinplommonen på förmiddagen! Och är hon väldigt lös så kan du hoppa över plommonen nån dag.
4: Jag har helmörkt även på långlurarna och det går hur bra som helst. Jag tycker absolut inte du ska ha taklampan tänd, det kan vara lite väl ljust, kanske
5: Visst kan du utnyttja marginalkvarten här, om du vill. Eller flytta tillbaka schemat. Jag skulle nog valt att hålla schemat så långt det går!
6: Resesäng är toppen! En idé är att du använder den några gånger hemma så att hon blir bekant med den, och ffa för att du ska känna dig säker! Många använder sen resesängen till utesovplats, eller som plats för ensamleken. Och praktiska att ta med sig är de också, så jag slår ett slag för att du köper en sån!
Lycka till!