Glad-tråd! Fokus-skifte!
Mamma till Stora guldklimpen född april -04
& Lilltufsan född feb -06 
Idag, som är min födelsedag, kom jag jättetidigt till mitt jobb. Jag gör frukost på ett hotel, och kom hit vid 5.45. ungefär. Inte en själ var vaken.
Men min man hade varit här i går och ordnat med blommer, så det sto en vacker bukett m/romantiskt kort från honom på köksbänken. Typ det förste jag såg när jag låste in mig.
Det blev jag jätteglad för!
Men min man hade varit här i går och ordnat med blommer, så det sto en vacker bukett m/romantiskt kort från honom på köksbänken. Typ det förste jag såg när jag låste in mig.
Det blev jag jätteglad för!
-
fjällström
- Kontakt:
farmor
Käre maken är i Umeå denna vecka och Sara har precis åkt till farmor och farfar. Hon blev så glad när jag sa att farmor skulle komma och hämta henne
Och hon vinkade glatt när hon gick mot bilen, med sin lilla hand i farmors hand
Är så glad att hon har en sån fantastisk farmor som verkligen lever för sina barnbarn
Nu får jag lite egentid med lilla Elin, Sara får ALL uppmärksamhet hos farmor och farfar, och får dessutom sova mellan dem i stora sängen
Nu ska jag städa huset, pussa på Elin och dricka vin med maken som kommer hem imorgon 
Mamma till två underbara, underbart envisa flickor 
Sara 0507 och Elin 0702
Sara 0507 och Elin 0702
-
Antonias mamma
Idag är jag glad för att:
Vår traktorgrävmaskin är i skick igen så att vi kan fortsätta vårt renoveringsarbete i trädgården. Jag ska ut nu så fort snacket tystnat i barnkammaren
.
Pappas tumörmarkörvärde har sjunkit ytterligare under de senaste behandlingarna.
Det är helg och att vi från "mammaklubben" här i byn ska ut och äta och festa imorgon. Åh vad jag behöver det nu!
Plantorna till min "asiatiska" astenrabatt kom på posten igår.
Det inte går nåt på Tv ikväll så att hag kan vara ute och flytta vinbärsbuskar så länge jag vill.
... jag efter detta ska unna mig en kall öl.
Idag blev en bättre dag för lilla bruden än igår, då allt gick fel och hon gjorde sig illa typ 100 gånger.
Jag ska få långa en digital systemkamera av en kompis så att jag får fota min brors förlovningsbilder på stranden och samtidgt ta några extrafina 1½-års bilder av Antonia nästa vecka.
Diplomerad SHN-kurare och mamma till
Antonia
, född 25.11.05, kurad 8/06
Amadeus
, född 17.8.08, kurad 1/09
www.sandsdrommar.com
Antonia
Amadeus
www.sandsdrommar.com
-
Lua
-
Gäst
Idag är jag glad över att
vi ska på grillfest ikväll och solen strålar
min sambo kom hem med tre jättefina krukor som vi ska plantera olika sommarblommor i
min sambo bara har tre veckor kvar att jobba innan en 7 veckor lång semester
att jag nu ska ta mig en skön dusch
Linda
Linda
Vega 050416
Malte 070109
Oskar 100923
Jag är glad över att komma tillbaka och finna att forumet fortfarande har kvar den där varma, mjuka känslan som alltid. Skönt att vara hemma igen!

* Ny adress! http://www.stilla-sinne.biz
* Mamma till
"Skalman"
född 21/12-05.
* Forumet är alltid Hem, även om jag är här rätt så sällan nuförtiden.
* Mamma till
-
Fjällfolket
-
Fjällfolket
I dag är jag glad över att vi nämligen också har tagit vårat första dopp! Eller ja, jag hade på mig simdräkten för första gången i år i alla fall (jisses, har den krympt i tvätten, månne?
) och sonen tog sitt ungefär tionde dopp för i år.
Han älskar att bada, och det är så underbart att se honom så glad!
Jag hann inte ens få av mig skorna innan han var nere i vattnet. Vilken fart det kan vara på de små ibland! 
* Mamma till
"Skalman"
född 21/12-05.
* Mamma till
I dag är jag glad över att vi nämligen också har tagit vårat första dopp! Eller ja, jag hade på mig simdräkten för första gången i år i alla fall (jisses, har den krympt i tvätten, månne?
) och sonen tog sitt ungefär tionde dopp för i år.
Jag hann inte ens få av mig skorna innan han var nere i vattnet. Vilken fart det kan vara på de små ibland! 
* Mamma till
"Skalman"
född 21/12-05.
* Mamma till
-
Gäst
/LO
Lotta, mamma till
Vera
född januari 2004 Minikurad sommaren 2004
Ivar
född juli 2008 Nattmålskurad december 2008
Nytt fotoalbum
Nytt fotoalbum