Glad-tråd! Fokus-skifte!

Fritt pratforum för personligt vänskapskackel och allmänt diskussionsforum
Skriv svar
Ewa

Inlägg av Ewa »

:D Jag är glad för solen som strålar så underbart!

:D Jag är glad för en hel härlig fm på stranden då Anton och kompisen och Disa for omkring tillsammans alla tre med små glädjetjut över varje litet djur, pinne, eller snäcka som upptäcktes.

:D Jag är glad för att maken får frejda sig i Paris med jobbet i ett dygn. Det var länge sedan han fick ut och resa.

:D Jag är glad för att killkatten har hittat hem från sitt sommarkollo för att hälsa på sin gamla familj en stund!

:D Jag är glad för att jobbet givit förlängd föräldraledighet efter de första 18 månaderna, så jag slipper säga upp mig, just nu iaf.
Mamma till Stora guldklimpen född april -04 :heart: & Lilltufsan född feb -06 :heart:
Hege

Inlägg av Hege »

Idag, som är min födelsedag, kom jag jättetidigt till mitt jobb. Jag gör frukost på ett hotel, och kom hit vid 5.45. ungefär. Inte en själ var vaken.

Men min man hade varit här i går och ordnat med blommer, så det sto en vacker bukett m/romantiskt kort från honom på köksbänken. Typ det förste jag såg när jag låste in mig.

Det blev jag jätteglad för!
ms Sophie

Inlägg av ms Sophie »

Grattis Hege!
Vilken härlig start på dagen må jag säga!

Kram
Sophie
fjällström
Kontakt:

farmor

Inlägg av fjällström »

Käre maken är i Umeå denna vecka och Sara har precis åkt till farmor och farfar. Hon blev så glad när jag sa att farmor skulle komma och hämta henne :D Och hon vinkade glatt när hon gick mot bilen, med sin lilla hand i farmors hand :heart: Är så glad att hon har en sån fantastisk farmor som verkligen lever för sina barnbarn :D Nu får jag lite egentid med lilla Elin, Sara får ALL uppmärksamhet hos farmor och farfar, och får dessutom sova mellan dem i stora sängen :oops: :D Nu ska jag städa huset, pussa på Elin och dricka vin med maken som kommer hem imorgon :heart:
Mamma till två underbara, underbart envisa flickor :heart:
Sara 0507 och Elin 0702
Antonias mamma

Inlägg av Antonias mamma »

Idag är jag glad för att:

:D Vår traktorgrävmaskin är i skick igen så att vi kan fortsätta vårt renoveringsarbete i trädgården. Jag ska ut nu så fort snacket tystnat i barnkammaren :wink: :heart: .

:D Pappas tumörmarkörvärde har sjunkit ytterligare under de senaste behandlingarna.

:D Det är helg och att vi från "mammaklubben" här i byn ska ut och äta och festa imorgon. Åh vad jag behöver det nu!

:D Plantorna till min "asiatiska" astenrabatt kom på posten igår.

:D Det inte går nåt på Tv ikväll så att hag kan vara ute och flytta vinbärsbuskar så länge jag vill.

:D ... jag efter detta ska unna mig en kall öl.

:D Idag blev en bättre dag för lilla bruden än igår, då allt gick fel och hon gjorde sig illa typ 100 gånger.

:D Jag ska få långa en digital systemkamera av en kompis så att jag får fota min brors förlovningsbilder på stranden och samtidgt ta några extrafina 1½-års bilder av Antonia nästa vecka.
Diplomerad SHN-kurare och mamma till
Antonia :heart: :heart: :heart:, född 25.11.05, kurad 8/06
Amadeus :heart: :heart: :heart:, född 17.8.08, kurad 1/09

www.sandsdrommar.com
Lua

Inlägg av Lua »

:lol: Idag är jag glad över att denna eminenta tråd (Tack, Päivi :!: ) har inspirerat mig till en gladstund med maken på kvällskvisten. Vi säger minst två saker som den andre gjort som gjort oss glada. Supermysigt :heart: :!:
Gäst

Inlägg av Gäst »

:D Jag är glad för att tråden gör nytta!

:D Jag är glad för att bebisen kan vända på sig!

:D Jag är glad för tipset med fänkålsthe!

:D Jag är glad för att det är fredag!
LindaVega

Inlägg av LindaVega »

Idag är jag glad över att

:D vi ska på grillfest ikväll och solen strålar

:D min sambo kom hem med tre jättefina krukor som vi ska plantera olika sommarblommor i

:D min sambo bara har tre veckor kvar att jobba innan en 7 veckor lång semester

:D att jag nu ska ta mig en skön dusch

Linda
Vega 050416 :heart: Malte 070109 :heart: Oskar 100923
Spyro
Kontakt:

Inlägg av Spyro »

Jag är glad över att komma tillbaka och finna att forumet fortfarande har kvar den där varma, mjuka känslan som alltid. Skönt att vara hemma igen! :D :heart:
* Ny adress! http://www.stilla-sinne.biz
* Mamma till :heart: "Skalman" :heart: född 21/12-05.
* Forumet är alltid Hem, även om jag är här rätt så sällan nuförtiden. :-)
Fjällfolket

Inlägg av Fjällfolket »

Jag är tok :D glad att dottern Fjällfolk tog årets första dopp i vår vackra fjällsjö idag :!:

8) vilket väder vi har :lol:

/Fjällmor
Fjällfolket

Inlägg av Fjällfolket »

och..

:D jag är glad, och rörd, över att Fjällfar samlar stenar från hela vår fjällvärld för att lägga barfotastenar i min nya kösträdgård... :heart:

/Fjällmor (som älskar att springa barfota!)
Spyro
Kontakt:

Inlägg av Spyro »

I dag är jag glad över att vi nämligen också har tagit vårat första dopp! Eller ja, jag hade på mig simdräkten för första gången i år i alla fall (jisses, har den krympt i tvätten, månne? :shock: ) och sonen tog sitt ungefär tionde dopp för i år.

Han älskar att bada, och det är så underbart att se honom så glad! :lol: Jag hann inte ens få av mig skorna innan han var nere i vattnet. Vilken fart det kan vara på de små ibland! :shock:
Spyro
Kontakt:

Inlägg av Spyro »

I dag är jag glad över att vi nämligen också har tagit vårat första dopp! Eller ja, jag hade på mig simdräkten för första gången i år i alla fall (jisses, har den krympt i tvätten, månne? :shock: ) och sonen tog sitt ungefär tionde dopp för i år.

Han älskar att bada, och det är så underbart att se honom så glad! :lol: Jag hann inte ens få av mig skorna innan han var nere i vattnet. Vilken fart det kan vara på de små ibland! :shock:
Gäst

Inlägg av Gäst »

:D Jag är glad över den lååånga vagnpromenaden idag!

:D Jag är glad över ett nytt spännande/inspirerande verktyg från Maria!

:D Jag är glad över att Maria vill - i någon form - fortsätta samarbetet med mig även sedan vi är klara med tråden...

:D Jag är glad över gossens härliga skratt tidigare ikväll...

:D Jag är glad för att maken blir hemma imorgon och i övermorgon...

:D Jag är särskilt glad över tjej-dag som jag planerar med en god väninna!
/LO
Kontakt:

Inlägg av /LO »

:D Jag är glad över en underbar helg - kommer nog skriva om den på barnaboksbarn...
:D Jag är glad över att jag har en sån bra svärmor som älskar att driva upp blommor så att vi bara kan hämta och plantera (90 plantor har vi att ner idag)
:D Jag är glad över att man kan vara uta på kvällen även efter barn-läggdags.

/LO
Lotta, mamma till
:heart: Vera :heart: född januari 2004 Minikurad sommaren 2004 :sleep:
:heart: Ivar :heart: född juli 2008 Nattmålskurad december 2008
Nytt fotoalbum
Skriv svar

Återgå till "Kackelforum"