Ja, jag kurade själv. Det är i huvudsak jag som lägger Melker på kvällarna, badproceduren delar vi på, sen brukar det bli så att jag lägger Melker och maken Madicken. En kväll (tror det var natt 7 typ)var jag borta och då nattade maken och det gick riktigt bra. Vi mammor måste våga dem pröva baralillmatte skrev:Hej igen!
Jag måste få fråga dig bara, visst var det så att du kurade själv (tror du skrev så i min tråd)? Jag är lite nyfiken på hur ni har fortsatt efter själva kuren och under uppföljningsveckan, delar ni på nattningarna? Om ni gör det, när började din man natta och blev det en slags minikurstart då?
På nätterna om det behövs ingripande är det också oftast jag som gör det, eftersom jag ändå vaknar och maken sover mycket tyngre.
Nu har vargtimmarna spökat två nätter, men är väl bara att nöta på? Är det pangramsa man ska satsa på då eller ska vi avvakta och se hur det utvecklas?Acnaib skrev:Åh va kul att nätterna flyter på så bra nu! Den där sista halvtimmen brukar reda ut sig efter ett tag, men för att hjälpa den på traven så är det viktigt att lille älsklingen får i sig massor av mat, mera mat och jätte mycket mat på dagenÄr maten ordentligt uppfetad? Hur sovs det på eftermiddagen nu?
Jag tillsätter matolja 2 x / dag, ca 1 tsk per gång. Kan jag sätta ännu mer fett?
Lurarna dagtid funkar riktigt bra. Den sista är 16.30-17.15 (sovdax 19.30). Jag har funderat ifall den borde sättas lite tidigare, 16-16.45 istället. Åsikter om det?
Vi fortsätter och hoppas den hela natten kommer!