Hej du underbara människa, det du skriver förgyller mitt liv för du har en förmåga att se att saker och ting som krånglar inte behöver vara för alltid, oftast är det bara en liten snurr som beror på, ja det spelar ju egentligen inte så stor roll, och som kommer lösas kvickt som attan.
LiMa skrev:Känns som att du har en skönt avslappnad attityd 8) som jag kan behöva inspireras av.
Mm, önskar jag kunde bekräfta att jag har en oooootroligt avslappnad attityd för det låter ju helt trevligt. Dessvärre, eller dessbättre i många fall faktiskt

, är att jag är ooooootroligt lat och inte orkar haka upp mig på småsaker. Blir något litet stort så tar jag tag i det för att bli av med eländet fort så jag kan lata mig igen.
LiMa skrev:Försökte typ mata pojken med armhålan eller nåt...

Tankade i alla fall i lite käk alla tre gångerna och la natten till kontot över tillfälliga avsteg...

Det fina i kråksången är dock att han somnade av sig själv vid de första två tillfällena.

Mata med armhålan

, ja ibland är det verkligen mörkt på natten. Trivsamt att du ser det som ett tillfälligt avsteg för det är just vad det är. Och så härligt att han somnade utan hjälp från er, han är en liten hjälte bara han får utrymme att vara det.
LiMa skrev:Blev ju inte helt lyckat inatt när han vaknade 03 och sen 06 (istället för 04 och 07), men blir det så igen får jag väl göra som jag gjorde i morse och tanka på lite vid 06, lägga honom igen och sen väcka glatt vid 07 och låtsas som det regnar O:) . Eller? Vi är beredda på att köra en trenätterskur framöver om det blir för alltför snurrigt.
Låter som en bra plan, kör på den.
Kram Susan