Hej tjejer och killar! Jimmy här! Jag har hunnit bli 6 månader nu och en stor kille. Vi var till doktorn igår, storebror var med och höll mig i handen heeela tiden så jag var inte alls rädd! Jag vägde 8600 g och är 71.5 cm lång. Lättare men längre än brorsan när han var bebis! Hon kittlades jättemycket den där doktorn så jag tokskrattade när hon undersökte mig
Mamma tjatar om ålning, men det är ju så boooring! Jag ställer mig på alla fyra i stället och står där och gungar fram och tillbaka. Fattar bara inte hur jag ska ta mig framåt?? Om jag lyfter på knät eller handen så faller jag ju bara ihop platt på magen?? Nån som kan förklara? Tjattrar gör jag oxå, dadada och gagaga dagarna långa!
Vi har varit på resa jättelänge, det var jobbigt för jag och brorsan blev sjuka och vi fick inte alls sova som vanligt. Men nu när vi är hemma och friska så sover vi gott igen. Fast jag tycker visst att man kan vakna 5.15 varje dag! Men mamma tycker inte att vi ska vakna då så hon ramsar och ibland kommer hon in och vänder på mig för jag har kommit på hur man gör nu, bara så svårt att komma tillbaka på mage

Så till slut ger jag upp och sover lite till

, tills det ljuder något oljud utanför dörren, då kan ju ingen människa sova längre (väckarklockan, mammas anm.)
Äter gör jag oxå, massor! När vi var bortresta så ville jag visa mamma och pappa att jag inte alls tyckte det var skoj, så jag åt jättejättelite, bara så jag skulle klara mig, men när vi kom hem så har jag tagit igen det

Idag åt jag så mycket så mamma och pappa bara skrattade åt mig! Jag blev aldrig mätt ju! En portion gröt, drygt en halv burk katrinplommon och en drygt en halv burk med mangomix! mumsmums
Hoppas ni andra mår bra oxå! Kram