Halloj!
Här är det mycket fokus på annat än Allan. Och det är ju bra, han får hänga med, glad eller arg, sur eller ledsen, här målas det hus och huggs ner granar. Jag kör mycket markservice som den kvinna jag är

och det är så stressigt att vad Allan gör, who knows?!
Äter, skiter och sover gör han iallafall och det börjar likna ett schema. 8)
Jag är mycket stolt över mig själv som har tagit det coolt och det har blivit bra ändå!
0630 Godmorgon. Vill vänta på maten.
0800 Sova 2h
1000 Vaken 2h, för det mesta med en 5-minutare i mitten. Efter en minilurgår påfyllningen i.
1200 Sova 2/ 2,5h (Samtidigt som syrran, eftersom det varit viktigt för mig har powernappen på förmiddagen kommit till).
1400/1430 Vaken 2h. (Vill helst ha den senare tiden, 1430, då hinner jag ta upp syrran och gosa med henne i lugn och ro.
1600 (eller lite senare om han orkar) Sova 45min.
1645 Sista vakenpasset, han behöver åka lite vagn nånstans i mitten för att orka käka ordentligt, ibland somnar han, ibland inte.
1930 Godnatt! (Karla sover 1900, gillar att lägga dom olika tider än så länge.)
2030 Vaknar för nattslurk. Den får jag aldrig i honom före godnatt, så vi kör så här. Helt okej, han behöver sova ett tag för att palla käka helt enkelt.
Ett nattmål har vi, mellan 0200-0400, tidigare vagnar vi bort, senare också, senare käk förstör HELT morgonaptiten.
Måste sova så jag orkar morgondagen.
Puss!