Hej igen Nancy

!
Jag menar mest att bebin inte bryr sig om några som helst tidsteorier, astrologiska eller numerologiska, eller överhuvudtaget logiska resonemang om när den ska förväntas dyka upp. Den bestämmer själv.

Vilket jag också är en stark anhängare av. Att bestämma själv alltså. I min ungdoms dagar kunde jag tom göra saker som jag inte alls hade tänkt mig bara för att ingen annan skulle bestämma vad jag skulle göra.

Inte alltid med helt lyckat resultat. Vilket jag hade oturen att ha förstånd nog att förstå men inte förstånd nog att låta bli ändå. Jag har blivit aningens mer följsam och ödmjuk med åren. Tycker jag själv i alla fall, haha! Och det är i så fall till stor del darlingens förtjänst.

Han har en stillande verkan på min tjurigt egensinniga sida. Han är ett under av tolerans, lugn och inlevelseförmåga och jag vill tro att det smittat av sig en aning. Det är ju lättare att odla egenskaper som man möts av.
Hemliga bebin 8) har inte heller ikväll aviserat nån ankomst men 070710 är ju också ett trevligt datum att födas på, eller hur? Nancy? Gablex? Vad säger ni?

Mammas senaste gissning är den elfte men hennes eventuella synska förmåga är starkt ifrågasatt efter den här bebin ska jag säga. Det kommer att ta tid att reparera förtroendet för den framöver.
Nu ska jag först frossa jordgubbar och mjölk och sen avrunda det med några Mums-Mums med jordgubbssmak. Har aldrig hört talas om det tidigare, måste vara nåt nytt och bara därför värt att prova.
Kram Jannika