Vadslagning
Vadslagning
Hej forumvänner!
Med mina tre första barn har jag varit allt från tvärsäker till nästan säker på vad det ska bli för kön men denna gång har jag haft svårt med mina synska talanger. Hjälp efterlyses!
Alltså, vad gissar ni på?
Sedan gör jag en fin sammanställning a la "fråga publiken" i den där frågesporten på TV som jag inte minns namnet på just nu.
Tack på förhand!
Jannika
Med mina tre första barn har jag varit allt från tvärsäker till nästan säker på vad det ska bli för kön men denna gång har jag haft svårt med mina synska talanger. Hjälp efterlyses!
Alltså, vad gissar ni på?
Sedan gör jag en fin sammanställning a la "fråga publiken" i den där frågesporten på TV som jag inte minns namnet på just nu.
Tack på förhand!
Jannika
Jag gissar på tjej! 8)
* Ny adress! http://www.stilla-sinne.biz
* Mamma till
"Skalman"
född 21/12-05.
* Forumet är alltid Hem, även om jag är här rätt så sällan nuförtiden.
* Mamma till
* Forumet är alltid Hem, även om jag är här rätt så sällan nuförtiden.
-
kattklo
...ja det är svårt...jag såg den lilla snoppen på ultraljudet så jag visste att det var en pojke, fast alla sa att det nog var nåt annat jag såg...
men vad jag tror...tja...jag brukar oxå ha fel...(mia)...när jag gissar så här, men jag tror det blir en tjej.
/mvh/olava
men vad jag tror...tja...jag brukar oxå ha fel...(mia)...när jag gissar så här, men jag tror det blir en tjej.
/mvh/olava
Storebror (050812) som sovit gott de flesta nätter sedan SHNkur oktober 06, Lillebror (080102), spm numer oftast sover som en stock.
Hej och tack Olava, miar70, Spyro, J o Å!
En svag övervikt åt tjejhållet so far...
Och kattklo
, här kommer gullehögen utanför magen med efterfrågade data:
Jaja, 5 fyllda, kille, ljusbrunt alt mörkblont hår, tjock kalufs
Nike, snart 4, tjej, långt, ljust, ganska tjockt hår
Milo, snart 2, kille, nånting mellan ljusbrunt och blont, långt, lite lockigt hår, tunna hårstrån
Kram Jannika
Och kattklo
Jaja, 5 fyllda, kille, ljusbrunt alt mörkblont hår, tjock kalufs
Nike, snart 4, tjej, långt, ljust, ganska tjockt hår
Milo, snart 2, kille, nånting mellan ljusbrunt och blont, långt, lite lockigt hår, tunna hårstrån
Kram Jannika
Näe, jag räknade fel det är fortfarande 50-50 ju. Ni gör mig förvirrad med gissningar som egentligen är tvärtom, haha!
De stora barnen tror båda två att det är en tjej men min halvsynska mamma och kvartssynska brorsa tror på en kille. Jag brukar inte bry mig om vad andra tror eftersom jag brukar VETA själv men eftersom jag är så helt lost den här gången tar jag med allas gissningar.
Kram igen Jannika
De stora barnen tror båda två att det är en tjej men min halvsynska mamma och kvartssynska brorsa tror på en kille. Jag brukar inte bry mig om vad andra tror eftersom jag brukar VETA själv men eftersom jag är så helt lost den här gången tar jag med allas gissningar.
Kram igen Jannika
...spännande att följa denna tråd...
kanske han/hon som troligtvis kan "räkna" ut vem det är genom att få veta hårfärg o så kan hjälpa mig oxå...
min pojke är 22 månader, har ljusblondrött hår, mycket men tunt hår än så länge...ljusblå ögon.
//olava
kanske han/hon som troligtvis kan "räkna" ut vem det är genom att få veta hårfärg o så kan hjälpa mig oxå...
min pojke är 22 månader, har ljusblondrött hår, mycket men tunt hår än så länge...ljusblå ögon.
//olava
Storebror (050812) som sovit gott de flesta nätter sedan SHNkur oktober 06, Lillebror (080102), spm numer oftast sover som en stock.
Nu har SusanD sett till att det är en svag övervikt åt tjejhållet.... Spännande!
För alla nygjorda bebisars nyfnikna föräldrar finns ett snabbt och helt ovetenskapligt test på:
www.childbirth.org/articles/boyorgirl.html
Kram Jannika
För alla nygjorda bebisars nyfnikna föräldrar finns ett snabbt och helt ovetenskapligt test på:
www.childbirth.org/articles/boyorgirl.html
Kram Jannika