Hjälp!!
Nu i sommarvärmern känns det som om allt går åt pipan!
Var hos släktingar och sov över för någon månad sedan. Första resan efter kurandet. Fullt med folk i varje rum i huset. Killen vaknar och skriker. Jag ramsar försiktigt... hjälper inte, jag blir jätteosäker och rädd att hela huset vaknar, jag tar upp och efter två timmar utan omsomning ammar honom (som jag inte gjort på natten på flera månader nu!) Och så är allt brutet... Sedan dess har det sakta dalat...
Det är omöjligt att ha fönstren igentejpade på natten nu, det blir kooook-varmt! Alltså; det blir ljust, killen vaknar på tok för tidigt, och numera även när det är mörkt, för han är så varm och svettig. Jag har brutit det heliga, och tagit upp honom ibland.. ammat ibland... och ja.. nu sitter jag här där jag inte trodde att jag skulle hamna...Ramsan tar inte och han vaknar nån gång varje natt (nästan) och är arg/lessen.
Jag mår så dåligt över att det känns som om jag förstört hans sömn igen.
JAg blir så osäker när jag kände att jag inte kan åka iväg utan att det förstörs. Sover alla era ungar bra borta på nätterna?
Hur i hela världen ska jag komma tillbaka till våra ljuva 11,5-timmmars hela sköna nätter? Jag tvivlar och känner att många saker inte håller!? Tex mörkt rum i värmen, resa iväg, alla i familjen sover i samma rum etc. Det känns som om kuren funkar på vintern, om jag bara är hemma!!! Förlåt mina tvivel, men det är så jag känner...
help!