Hej hopp!!
Glad-tråd! Fokus-skifte!
Hej hopp!!
Amanda -02, Hugo -06, Theo 29/12-12
Idag är jag glad över att
Malte sov 12 timmar utan ett endaste pip inatt
Vega håller humöret uppe trots att hon är jättesnorig
Jag för en gångs skull kom ihåg att ta med mig kameran när vi var ute. Tog några jättefina kort på Vega i sandlådan bla
Farmor kommer hit efter jobbet och träffar sina barnbarn
Linda
Linda
Vega 050416
Malte 070109
Oskar 100923
Vilken underbar tråd 
Jag gläds idag åt :
Lillkillen börjar bli friskfrån sin öroninflammation
Solen skiner
Barnen har varit helt underbara idag och busat ordentligt med varandra
Stora tjejen har inte haft några trots-grejjer på flera dagar
Min mamma var på gott humör (och lånade ut sin dator till oss )
Jag är snart färdig med boksluten till min mamma
Våra grannar fick ett alpackaföl igår som skuttar så glatt i vår/sommarsolen idag
Jag är frisk
Min stora tjej har inte snorat idag och har blivit fri sin hosta
Det känns helt enkelt bra idag och mycket tack vare denna tråden
Grattis till den lurande räven
Jag gläds idag åt :
Det känns helt enkelt bra idag och mycket tack vare denna tråden
Grattis till den lurande räven
Mamma till Bustjejen -04, Flinkillen -06 och
Coola-killen -08
Coola-killen -08
Dotter född 051107. Kurad vid 6 månader
Son född 080314. Kurad vid 5 månader
Son född 080314. Kurad vid 5 månader
-
Lua
Idag är jag glad över följande episod:
Isak gör sitt allra bästa för att komma sig framåt. Han står i krypställning och gungar men inget händer. När han ska åla framåt går det bara bakåt - lite frustrerande faktiskt!
Idag var vi i lekrummet. Isak låg på mage och pillrade med några jätteintressanta grejor. Allis passade på att bajsa och vi lämnade Isak medan vi bytte blöja på toan, alldeles intill. När vi kom tillbaka så är inte Isak kvar
Då hörde vi ett litet pip... han hade tryckt in sig under gästsängen! När jag tittar in under sängen får jag världens hjärtligaste leende
Så oerhört förvånad jag blev när han var försvunnen och så oerhört rolig han såg ut där under sängen. Och lite dammig
också när han kom fram
. Jag har fnissat flera gånger idag när jag ser honom för min inre blick.
Kram Lua.
Isak gör sitt allra bästa för att komma sig framåt. Han står i krypställning och gungar men inget händer. När han ska åla framåt går det bara bakåt - lite frustrerande faktiskt!
Idag var vi i lekrummet. Isak låg på mage och pillrade med några jätteintressanta grejor. Allis passade på att bajsa och vi lämnade Isak medan vi bytte blöja på toan, alldeles intill. När vi kom tillbaka så är inte Isak kvar
Kram Lua.
I dag är jag glad över att
Mellansessan vågade delta i sitt livs första tennistävling igår - och kom till semifinal! Stolt som en tupp både hon och jag och jag tror att hon växte minst en decimeter!
Min bästa kompis har fått sitt drömjobb och nu kommer att jobba betydligt närmare mig - bättre chanser till trevliga luncher!
Lilleman snart verkar mogen att släppa blöjan på natten...
Jag har gått ner nästan 5 kg på en månad!
Anna, stolt mamma till Storprins född -98, Sessa född -00 och Pojkpiraya, född -04!
-
Gäst
Visst låter det underbart! Jag älskar vår fina öppis (som nu är nymålad!). Anton är där i princip varje dag, ibland två gånger om dagen...
/Jenny
-
Gäst
Jag är glad över att vi hade klassfest igår. 20 år efter 9an
Helt utan förväntan gick jag dit och det var riktigt, riktigt roligt.
Jag är lycklig över att min dotter ritat en teckning av mig till mig i morsdagspresent och skrivit Vera nästan helt själv.

/LO
Jag är lycklig över att min dotter ritat en teckning av mig till mig i morsdagspresent och skrivit Vera nästan helt själv.
/LO
Lotta, mamma till
Vera
född januari 2004 Minikurad sommaren 2004
Ivar
född juli 2008 Nattmålskurad december 2008
Nytt fotoalbum
Nytt fotoalbum
-
Gäst
-
Fjällfolket
-
Gäst
-
Fjällfolket
-
TorsMamma
- Forumets ordförande
Tor 2006
BB barn från början. Sov sin första 12h natt 5 dagar före 4 mån, Diplomerad SS vid 6 mån 
FTLOC child from the beginning. Slept his first 12 hour night 5 days before 4 months. 
Linda
Vega 050416
Malte 070109
Oskar 100923