Gastsjö Camp. Deltagare och samordning

Fritt pratforum för personligt vänskapskackel och allmänt diskussionsforum
Skriv svar
tove79

Inlägg av tove79 »

annawahlgren skrev::lol: :lol: :lol:

tove 79 kan bli buffnngsträningsobjekt för alla blivande Diplomater :!: Hon vet dock inte om sin lycka (ännu) :oops:
Åååh, det ser jag fram emot! Verkar ju vara hel-mysigt att bli buffad! 8)
Tove med prinsarna; Gustav, född aug -02 , Ivar, född maj -06 och lillebror Axel född sept -11
Ivar kurades 22-26 mars 2007 i Gastsjön! <3
Gäst

Inlägg av Gäst »

:!: EFTERLYSNING :!:

Vi kommer behöva minst tre långpannor, för att matlagningen skall fungera smidigt! Det finns bara 1 (och en halv) hos Anna. Någon som har lust att släpa med sig en eller flera långpannor? Så får vi hoppas att det är samma storlek på ugn... :roll: :D . Skriv här i tråden, eller pm:a mig, så att jag vet. Eftersom jag flyger (med vagn, 2 par skidor och pjäxor samt övrig packning, så anser jag att vi har (över)fullt redan :lol: ).

Pliiiis! :wink:

Jag över flitigt på sötheten, funkar rätt så bra då vi inte har så många speglar härhemma 8)
Lua

Inlägg av Lua »

Jag tar en långpanna med i min fina bil!

Kram!
J och Å

Inlägg av J och Å »

Långpanna, det är väl den stora svarta man har längst ner i spisen :oops: för de andra kallar man väl ungsform?

En stycke långpanna har vi, och tar med. Ni får gärna påminna.

Är mest fundersam över allt mörkläggningstyg som vi bör ta med. Hur stora behövs det, och hur många fönster är det.

Våra kottar behöver verkligen ha det mörkt, det märks nu när solen strålar på morgonen.
Mamma Å, Pappa J Karl mars 2004- kurad 2004. Mina och Lisen födda juni 2006, standardmodellade.
annawahlgren
Upphovskvinna SHN-kuren 1942-2022

Inlägg av annawahlgren »

:D Långpanna som passar i ugnen mäter 45 x 33 cm. Standard, tror jag!

Tack, Lua :wink:

Jenny, du kommer alltid att bli kallad Den Söta :heart:
:D Nio barn, arton barnbarn, tre barnbarnsbarn och några tusen nästanbarn :!:
Anna Wahlgren 6 Oktober 1942 - 7 Oktober 2022
annawahlgren

Inlägg av annawahlgren »

:D J och Å - jag har två svarta sänglakan, och så finns ju svarta sopsäckar... Så ta med ett stycke mörkläggningsskynke, tycker jag borde räcka :!:
annawahlgren

Inlägg av annawahlgren »

:D Uppdaterad, definitiv deltagarlista inleder nu tråden på sid 1 :wink: :lol: :heart:
J och Å

Inlägg av J och Å »

Vi har ett stort svart lakan, men är rädd för att det är för tunnt. Vetesjutton om vi har ngt annat bra täckande. Det vore ju kanon om vi hade, för det går ju lite lättare att packa för oss med bil.

Får se om vi får rum i bilen :wink:
5 barnstolar, dubbelvagn, 3 resesängar, å så allt det där andra som behöver med :D

Ska i väg och kika på bilstolar innan vi åker. Vet inte hur lång tid resan tar upp, och än så länge får faktiskt de små damerna plats i sina babyskydd och i dem kan de ju sova gått. Vad tror ni, är det smartare att köra på babyskydden. Vi är inte vana att åka långt, ni med erfarenhet på långresor, hur skulle ni ha gjort :?:

Här pratas det nu om emester vi ska på.
-"inte i moffars husbil utan i vår bil mamma",
-"ja, och där kommer det att vara fler barn, och så får vi sova i svarta sängen i hop med andra barn"
-"å, mamma, då ska jag krama alla barnen" :heart: "hanna som har nio barn" flikar han också in med!
Så kungen längtar, ......... och mamma å pappa också!
Mamma Å, Pappa J Karl mars 2004- kurad 2004. Mina och Lisen födda juni 2006, standardmodellade.
Gäst

Inlägg av Gäst »

Åh, perfekt, då har vi två långpannor extra nu (Luas och J & Å´s). Om nån mer vill ta med, så är det bra, men vi har egentligen de vi behöver :D

Det där med svarta sopsäckar var ju ett fenomenalt tips, jag skulle precis iväg och köpa mörkläggningstyg till vår fjällsemester veckan efter Gastsjön. Men då tar vi en rulle sopsäckar istället. Blir kanske lite kvavt bara... menmen, man kan inte få allt här i världen :lol: :lol:

Nu säger Anton: Lunch Mamma!! Nu!!
Måste sticka :!:
SusanD
Rådgivare/advisor
Kontakt:

Inlägg av SusanD »

Vi har två blå överkast som vi använder som mörkläggning i dörrhålen eftersom vårt lilla hus inte har så många dörrar. Vi tar med dem.

Tack alla som skickat era adressuppgifter till mig. Jag håller på att sammanställer dem nu och tar med mig upp till Campen. Är det någon som ännu inte lämnat sina uppgifter men vill vara med på listan är det bara att PM:a mig.

Kram Susan
Emil född 19 okt-05 och klok som en bok!
Sigge född 16 okt-07 och tuff som en Tigger!
Mika född 28 maj-09 och snabb som en raket!
Linus född 15 dec-10 och cool som en isbjörn!
Dipl. SHN-kurare!
annawahlgren

Inlägg av annawahlgren »

:D Mycket, mycket tråkigt: Mindy kan inte komma på grund av tragiska händelser i hennes nära omgivning :cry: :cry:

:heart:
J och Å

Inlägg av J och Å »

Vad tråkigt Mindy! En :heart: kram och hoppas vi får ses en annan gång. Ta hand om er!
Gäst

Inlägg av Gäst »

Ja, jättetråkigt Mindy. En stor stor kram till er i er svåra stund... :heart:
Åsa
/LO
Kontakt:

Inlägg av /LO »

Jättetråkigt med alla ni som inte kan åka...

Slutgiltig reslista?
http://web.telia.com/~u72003226/ResplanGastsjon.htm

Fast jag vet inte varifrån kurmamma Madeleine åker.

/LO
Lotta, mamma till
:heart: Vera :heart: född januari 2004 Minikurad sommaren 2004 :sleep:
:heart: Ivar :heart: född juli 2008 Nattmålskurad december 2008
Nytt fotoalbum
kvacke

Inlägg av kvacke »

Tänker på er Mindy :heart:

Jag funderar på barnvagn. Jag har ju en stor vanlig vagn. Vi är ju tre vuxna ochh ett barn som delar taxi. Får vi plats i taxin med vagn, resesäng och tre väskor?
Dotter född 051107. Kurad vid 6 månader
Son född 080314. Kurad vid 5 månader
Skriv svar

Återgå till "Kackelforum"