Åååh, det ser jag fram emot! Verkar ju vara hel-mysigt att bli buffad! 8)annawahlgren skrev:![]()
![]()
![]()
tove 79 kan bli buffnngsträningsobjekt för alla blivande DiplomaterHon vet dock inte om sin lycka (ännu)
Gastsjö Camp. Deltagare och samordning
Tove med prinsarna; Gustav, född aug -02 , Ivar, född maj -06 och lillebror Axel född sept -11
Ivar kurades 22-26 mars 2007 i Gastsjön! <3
Ivar kurades 22-26 mars 2007 i Gastsjön! <3
-
Gäst
Vi kommer behöva minst tre långpannor, för att matlagningen skall fungera smidigt! Det finns bara 1 (och en halv) hos Anna. Någon som har lust att släpa med sig en eller flera långpannor? Så får vi hoppas att det är samma storlek på ugn...
Pliiiis!
Jag över flitigt på sötheten, funkar rätt så bra då vi inte har så många speglar härhemma 8)
Långpanna, det är väl den stora svarta man har längst ner i spisen
för de andra kallar man väl ungsform?
En stycke långpanna har vi, och tar med. Ni får gärna påminna.
Är mest fundersam över allt mörkläggningstyg som vi bör ta med. Hur stora behövs det, och hur många fönster är det.
Våra kottar behöver verkligen ha det mörkt, det märks nu när solen strålar på morgonen.
En stycke långpanna har vi, och tar med. Ni får gärna påminna.
Är mest fundersam över allt mörkläggningstyg som vi bör ta med. Hur stora behövs det, och hur många fönster är det.
Våra kottar behöver verkligen ha det mörkt, det märks nu när solen strålar på morgonen.
Mamma Å, Pappa J Karl mars 2004- kurad 2004. Mina och Lisen födda juni 2006, standardmodellade.
-
annawahlgren
- Upphovskvinna SHN-kuren 1942-2022
-
annawahlgren
-
annawahlgren
Vi har ett stort svart lakan, men är rädd för att det är för tunnt. Vetesjutton om vi har ngt annat bra täckande. Det vore ju kanon om vi hade, för det går ju lite lättare att packa för oss med bil.
Får se om vi får rum i bilen
5 barnstolar, dubbelvagn, 3 resesängar, å så allt det där andra som behöver med
Ska i väg och kika på bilstolar innan vi åker. Vet inte hur lång tid resan tar upp, och än så länge får faktiskt de små damerna plats i sina babyskydd och i dem kan de ju sova gått. Vad tror ni, är det smartare att köra på babyskydden. Vi är inte vana att åka långt, ni med erfarenhet på långresor, hur skulle ni ha gjort
Här pratas det nu om emester vi ska på.
-"inte i moffars husbil utan i vår bil mamma",
-"ja, och där kommer det att vara fler barn, och så får vi sova i svarta sängen i hop med andra barn"
-"å, mamma, då ska jag krama alla barnen"
"hanna som har nio barn" flikar han också in med!
Så kungen längtar, ......... och mamma å pappa också!
Får se om vi får rum i bilen
5 barnstolar, dubbelvagn, 3 resesängar, å så allt det där andra som behöver med
Ska i väg och kika på bilstolar innan vi åker. Vet inte hur lång tid resan tar upp, och än så länge får faktiskt de små damerna plats i sina babyskydd och i dem kan de ju sova gått. Vad tror ni, är det smartare att köra på babyskydden. Vi är inte vana att åka långt, ni med erfarenhet på långresor, hur skulle ni ha gjort
Här pratas det nu om emester vi ska på.
-"inte i moffars husbil utan i vår bil mamma",
-"ja, och där kommer det att vara fler barn, och så får vi sova i svarta sängen i hop med andra barn"
-"å, mamma, då ska jag krama alla barnen"
Så kungen längtar, ......... och mamma å pappa också!
Mamma Å, Pappa J Karl mars 2004- kurad 2004. Mina och Lisen födda juni 2006, standardmodellade.
-
Gäst
Åh, perfekt, då har vi två långpannor extra nu (Luas och J & Å´s). Om nån mer vill ta med, så är det bra, men vi har egentligen de vi behöver
Det där med svarta sopsäckar var ju ett fenomenalt tips, jag skulle precis iväg och köpa mörkläggningstyg till vår fjällsemester veckan efter Gastsjön. Men då tar vi en rulle sopsäckar istället. Blir kanske lite kvavt bara... menmen, man kan inte få allt här i världen
Nu säger Anton: Lunch Mamma!! Nu!!
Måste sticka
Det där med svarta sopsäckar var ju ett fenomenalt tips, jag skulle precis iväg och köpa mörkläggningstyg till vår fjällsemester veckan efter Gastsjön. Men då tar vi en rulle sopsäckar istället. Blir kanske lite kvavt bara... menmen, man kan inte få allt här i världen
Nu säger Anton: Lunch Mamma!! Nu!!
Måste sticka
Vi har två blå överkast som vi använder som mörkläggning i dörrhålen eftersom vårt lilla hus inte har så många dörrar. Vi tar med dem.
Tack alla som skickat era adressuppgifter till mig. Jag håller på att sammanställer dem nu och tar med mig upp till Campen. Är det någon som ännu inte lämnat sina uppgifter men vill vara med på listan är det bara att PM:a mig.
Kram Susan
Tack alla som skickat era adressuppgifter till mig. Jag håller på att sammanställer dem nu och tar med mig upp till Campen. Är det någon som ännu inte lämnat sina uppgifter men vill vara med på listan är det bara att PM:a mig.
Kram Susan
Emil född 19 okt-05 och klok som en bok!
Sigge född 16 okt-07 och tuff som en Tigger!
Mika född 28 maj-09 och snabb som en raket!
Linus född 15 dec-10 och cool som en isbjörn!
Dipl. SHN-kurare!
Sigge född 16 okt-07 och tuff som en Tigger!
Mika född 28 maj-09 och snabb som en raket!
Linus född 15 dec-10 och cool som en isbjörn!
Dipl. SHN-kurare!
-
annawahlgren
Jättetråkigt med alla ni som inte kan åka...
Slutgiltig reslista?
http://web.telia.com/~u72003226/ResplanGastsjon.htm
Fast jag vet inte varifrån kurmamma Madeleine åker.
/LO
Slutgiltig reslista?
http://web.telia.com/~u72003226/ResplanGastsjon.htm
Fast jag vet inte varifrån kurmamma Madeleine åker.
/LO
Lotta, mamma till
Vera
född januari 2004 Minikurad sommaren 2004
Ivar
född juli 2008 Nattmålskurad december 2008
Nytt fotoalbum
Nytt fotoalbum