Gastsjö Camp. Deltagare och samordning

Fritt pratforum för personligt vänskapskackel och allmänt diskussionsforum
Skriv svar
SusanD
Rådgivare/advisor
Kontakt:

Inlägg av SusanD »

Och som Rektorska vill jag liksom Elle ha lite koll på hur många som ska bli Dipl kurare.

Anna, du kan vara så lugn så lugn för huset kommer ändå känna sig behövt när vi alla dräller in. Däremot ska varken du eller huset känna sig helt tömda/slut när vi åker därifrån.

Skönt att du är hemma igen. Nu toklängtar vi upp till Gastsjön. Emil packar för fullt och övar på snöänglar både inomhus och utomhus. Ja vi har ju ingen snö men man kan torr-träna i vårvädret här i Skåne. :)

På söndag drar vi upp till Stockholm och på onsdagkväll drar vi vidare till Sundsvall, på torsdag morgon åker vi den sista vackra biten till Gastsjön.

Vi ses snart.

Kram Susan
Emil född 19 okt-05 och klok som en bok!
Sigge född 16 okt-07 och tuff som en Tigger!
Mika född 28 maj-09 och snabb som en raket!
Linus född 15 dec-10 och cool som en isbjörn!
Dipl. SHN-kurare!
Gäst

Inlägg av Gäst »

annawahlgren skrev: :arrow: Kurledare: ms. Sophie, SusanD, Elle, Kantarella (Åsa), miar70, Anna

:arrow: Blivande kurare och diplomaspiranter: LO, Father A, Fridolin, Jannika, kvacke, Lua, Jenny H, Åsa B.

:heart: :heart: :heart:
:D Finns på sid 12 i denna tråd. Gäller väl fortfarande eller? (förutom att Miar70 lämnat återbud :cry: :cry: ).
Sagalinda
Kontakt:

Inlägg av Sagalinda »

Förresten så vill ju jag också vara med i juni 2008 :!: :lol: :lol: :lol: DÅ lär jag inte vara höggravid :wink: Noterar du Anna?
Dipl. SHN-kurare och mamma till
:heart: Saga född 28 maj 2005 och kurad vid 6 mån
:heart: Sigrid född 9 maj 2007, SM-barn
:heart: Hugo född 1 april 2009, SM-barn
:heart: Astrid född 20 februari 2012, SM-barn
http://www.alternativjournalen.se/obesprutat
http://vaccin.me
Jannika

Inlägg av Jannika »

:heart: VÄÄÄÄÄÄLKOOOMMEEEEEEN HEEEEEM, Anna! Både fysiskt och i etern. Vi har saknat dig!

Kram Jannika
Jannika

Inlägg av Jannika »

:heart: VÄÄÄÄÄÄLKOOOMMEEEEEEN HEEEEEM, Anna! Både fysiskt och i etern. Vi har saknat dig!

Kram Jannika
annawahlgren
Upphovskvinna SHN-kuren 1942-2022

Inlägg av annawahlgren »

:heart: Tack, tack - dubbelt tack :lol: :lol:

Tredje kurbebisen försvann lika fort som han kom - det blir farföräldrabesök just den helgen. Så vi återgår till ursprungsplanen: två kurbebisar.

Vad jag förstår gäller listan över hugade Diplomater som citerat - tack, JennyH :wink: - med undantag alltså för Miar70, som jag nu stryker på sid 12. Den listan är nu en smula reviderad också vad gäller förläggning och lite annat - kolla :wink: :lol:

:arrow: Matlaget - pris och beröm för organisation :!: Ringde ICA Bräcke och fick höra att ni var igång. Blev så glad så :lol:

:arrow: LO - taxibuss beställd till tåget 12.35. Förtjusande Tommy inställd på att det hämtas mat på ICA på vägen (lite väl långt att gå). Fyra bilbarnstolar finns i lillbussen. För säkerhets skull kör Bibban min bil också, med en bilbarnstol i och plats för tre vuxna, så att mat och barnvagnar får plats under gemensamma hästkrafter. Resan tar en halvtimme.

:arrow: Till flyget 13.35 är vanlig taxi beställd för tre vuxna med en barnstol. Resan tar en och en halv timme.

:arrow: Om JennyH vill ansluta någon annanstans än på Frösön, kan överenskommelse göras med taxi Bräcke, 0693 - 10200.

Kan alla tänka sig att lägga en hundring per vuxen person och resa så gör man det till mig :wink: Jag ger då också Tommy eller den / dem som kör lite dricks.

Hege hämtas och lämnas av privatchaufför :wink: Bibbans nya titel. Hon vet bara inte om det än 8)

:D SusanD - tack, du rara omtänksamma :heart: Här finns snö än, hälsa lille herrn det. På lilla vägen ner till huset ligger tvättäkta is :shock: I nödfall får jag låta sanda, så skridskorna får han lämna hemma :roll: Ni är så välkomna och efterlängtade alla :heart:

:D Sagalinda - noterat :heart:
Senast redigerad av annawahlgren den ons 14 mar 2007, 16:12, redigerad totalt 1 gånger.
:D Nio barn, arton barnbarn, tre barnbarnsbarn och några tusen nästanbarn :!:
Anna Wahlgren 6 Oktober 1942 - 7 Oktober 2022
TorsMamma
Forumets ordförande

Inlägg av TorsMamma »

Hej Anna och välkommen hem :!: Ååååhhhhh.... Vad vi har saknat dig. :heart: :heart: :heart:
Tor har massor han vill berätta så när du hinner och har tid får du nog läsa lite i hans tråd. :wink:

Nu till mitt inlägg här.... 8-[

Ni kommer ju vara en MASSA goa rara människor på denna CAMPen och vi som bisittare vill också vara med på ett hörn :oops:

Kan ni inte starta någon trevlig tråd med dagbok i som vi andra kan få läsa :?: Skulle vara sååå härligt och få läsa vad ni gör men framför allt hur det går. Och gärna om några vill skriva utifrån sig själva =D>

Säg att vi har denna härliga möjligheten [-o< [-o< PLEASE :lol:
Tor 2006
:heart: BB barn från början. Sov sin första 12h natt 5 dagar före 4 mån, Diplomerad SS vid 6 mån
:heart:

:heart: FTLOC child from the beginning. Slept his first 12 hour night 5 days before 4 months. :heart:
Gäst

Inlägg av Gäst »

Matlaget igen:

Vilka ställer upp i matlag första kvällen/middagen? Vi behöver cirkus 5-7 personer! Tänkte att det kunde vara skönt att i förväg veta att man förväntas laga mat första kvällen. Ni som inte ska kura, och som anländer innan kvällen - någon som kan tänka sig att sätta igång med världens godaste middag? =P~ :lol:

Efter första middagen kan man räkna med att tas i anspråk cirka 1 gång per dag för matlagning/diskande. Inkluderat barnen. Väldigt mkt social delaktighet i köket alltså! :D :wink:

Och jag tror att vi lyckats planera in en matsedel som passar vuxna och barn (man får kanske mosa lite om tänder saknas), LCHF, vegetarianer, laktosintoleranter, nötallergiker samt en och annan ytterligare allergi.

Frukt kommer finnas i massor för trötta hjärnor (och kaffe :shock: :!: :lol: )!
blomman

Inlägg av blomman »

Anna, vart ska man lägga sin hundring?
(Antar att det inte går bra att lägga den här hemma? :roll: )
Hade du några BB kvar hemma, förresten?
Min brors tjej börjar bli så nyfiken på denna bok (de har inga barn ännu) att hon önskar sig en i födelsedagspresent. (hon vill ha likadana barn som mig, sägs det :wink: )Och då kanske man kan få köpa den av självaste dig, så blir hon säkert ännu gladare! Vill du kladda dit nåt med en penna så är nog lyckan total!
Ses snart allihopa!
jennie27

Inlägg av jennie27 »

Hej JennyH!

jag kommer ju upp sen lunch om man så sänger, med Stockholmsgänget och är gärna med i första matlaget. Kan inte tala för de andra Stockholmsresenärer som inte kurar, men hoppas kunna övertala några på vägen upp. 8) :wink:

kram
Jennie
En goding till son född 0603 :heart:
annawahlgren

Inlägg av annawahlgren »

:D Underbart, JennyH - du har redan tilldelat dig i praktiken den titel jag just gett dig på listan på sid 12: matlagsöverdjävul :wink: :lol: TACK :heart: Nu väntar vi på anmälningsintressenter och de finns och kommer :wink: :lol:

:D TorsMamma - ska absolut "träffa" lille Tor så fort jag hinner. I mitt hjärta finns han ändå.

Klart vi skriver en dagbokstråd från Campen :wink: Varder härmed programmerat :wink: :lol: Varder härmed själva jag överdjävulsutsedd :santa:

:D blomman - man lägger den i min hand :wink: fvb Pengaburken.

Och jadå, absolut fixar vi en Barnabok. Med dedikation. Påminn mig bara :!: 200 kr :oops:
Gäst

Inlägg av Gäst »

Glömde en sak: jag hoppar på taxin vid flygplatsen på Frösön med de andra. :D . Verkar säkrast, annars vet jag inte riktigt var jag skulle kunna hamna, lokalsinnet är inte lika bra som planerarsinnet tyvärr :oops: :roll: :lol: .
annawahlgren

Inlägg av annawahlgren »

:D Elle - delar du värdinne- / överdjävulskapet för de Nios Hus med Fjällfolket / Camilla :?: Tog mig friheten att beordra dig det :oops: (se sid 12).

Ni är så välkomna alla :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

... plus alla små älsklingar :lol:
annawahlgren

Inlägg av annawahlgren »

:D JennyH - bra, stå då bara där på Frösöns ankomstplats och se söt ut :wink: :lol:
blomman

Inlägg av blomman »

Är det ett krav i största allmänhet... att se söt ut?
Ska ta med pengar och hon kommer bli sååå lycklig på sin födelsedag!
Betalar vi alltså taxin till dig, eller har jag fattat totalt fel? Eller både och? :?:
Skriv svar

Återgå till "Kackelforum"