Tack, tack - dubbelt tack
Tredje kurbebisen försvann lika fort som han kom - det blir farföräldrabesök just den helgen. Så vi återgår till ursprungsplanen: två kurbebisar.
Vad jag förstår gäller listan över hugade Diplomater som citerat - tack, JennyH

- med undantag alltså för Miar70, som jag nu stryker på sid 12. Den listan är nu en smula reviderad också vad gäller förläggning och lite annat - kolla

Matlaget - pris och beröm för organisation

Ringde ICA Bräcke och fick höra att ni var igång. Blev så glad så

LO - taxibuss beställd till tåget 12.35. Förtjusande Tommy inställd på att det hämtas mat på ICA på vägen (lite väl långt att gå). Fyra bilbarnstolar finns i lillbussen. För säkerhets skull kör Bibban min bil också, med en bilbarnstol i och plats för tre vuxna, så att mat och barnvagnar får plats under gemensamma hästkrafter. Resan tar en halvtimme.

Till flyget 13.35 är vanlig taxi beställd för tre vuxna med en barnstol. Resan tar en och en halv timme.

Om JennyH vill ansluta någon annanstans än på Frösön, kan överenskommelse göras med taxi Bräcke, 0693 - 10200.
Kan alla tänka sig att lägga en hundring per vuxen person och resa så gör man det till mig

Jag ger då också Tommy eller den / dem som kör lite dricks.
Hege hämtas och lämnas av privatchaufför

Bibbans nya titel. Hon vet bara inte om det än 8)

SusanD - tack, du rara omtänksamma

Här finns snö än, hälsa lille herrn det. På lilla vägen ner till huset ligger tvättäkta is

I nödfall får jag låta sanda, så skridskorna får han lämna hemma

Ni är så välkomna och efterlängtade alla

Sagalinda - noterat