Vad är det här med att vara förälder egentligen....

Varför måste man inte ta "körkort" ??? När så mycket annat här i livet är kontrollerat organiserat och säkert....

{|=
Tänk vad mycket vi (jag ) kan förstöra....
Jag tror ni anar vad som hänt..............

jag har fått tillbaka mitt lilla underbara glada (mkt skratt)

barn som numera sprudlar av livsglädje. Och detta bara på en vecka...............
Jag har följt ALLA era råd, och min älskade dotter ÄTER, och skrattar vid matbordet, INTE magont! Hon vill tillochmed ha MER!!! Hon ser faktiskt lycklig ut. (Det gör säkert jag med när jag ser på henne, vilket jag gör hela tiden. Jag är så glad. Hon hjälper till massor och älskar sina "uppgifter". Hon vågar ta sig förbi lillebror och ta kontakt med mig, för oj vad snabbt hon förstod att jag FANNS där för henne hela tiden.
Hon är så glad över att vara hemma,

Och hjälper mig stolt med lillebror. Idag turades vi om att lägga honom på kudden för att träna "sova själv". Det gick jättebra! Och hon strålade.
Strikta rutiner (hänger på kylskåpet så jag inte glömmer). Och jag har fått AVLASTNING hemma! Jag skakar mitt huvud och kan inte förstå hur detta kan ha gått mig förbi........... VAD HAR JAG SYSSLAT MED? Förbannade själviske konstnär.
Jag är glad och lycklig över att ha båda barnen hemma. Tänk...jag som känt stress och oro såfort jag fått för mycket. (Ofta). Nu flyter det. Min dotter får krypa upp hos mig när hon vill, vi läser bok eller bara pratar...nära.
Och lillebror får leka själv. (omvänt för henne). Han leker bra själv, men jag ska inte glömma honom...jag lovar.
Idag var vi hos barnpsyk igen för näst sista gången. Ska ha uppföljning om några månader. Jag ifrågasatte faktiskt våra tider med henne, och undrade varför hon och bvc inte talat klarspråk med mig, jag som så länge har sökt hjälp. Alltså, det var ju så solklart varför hon mår som hon mår. Jag berättade om Er och Anna W. och hon tog det bra, men menade på att alla inte klarar så rak kritik.. -för tusan, vi vill väl våra barns bästa och vi måste ju kunna ta kritik! Hur ska vi annars bättra oss???
Jag förstår inte. Min dotter kunde fått hjälp för 2 år sedan.......
Hon sa dock att jag inte skulle lägga så mycket skuld på mig själv. Klart jag gör, jag är ju hennes mamma, det är ju mitt (pappas) ansvar att hon mår bra.
Jag är ARG på mig själv. [-(

. Men jag läste i ett annat inlägg där Anna skrev att barn förlåter...eller något sådant. Jag hoppas det. Och det verkar ju faktiskt så. Hon börjar nog ANA hur mycket jag älskar henne och vill henne väl. Inget annat betyder mer.
Kan jag tacka er mer.... Ni har gett oss det bästa av er själva, det kommer förändra världen. O:)
Children is said to be the angels, infact, nothing among the utterances allowed to man is felt to be so divine. It brings us near to the infinit.