Det tog värkligen alle krefter jag hadde att att komma innspringade kl 06 i morrse och vara på strålande humör och önske god morgon
Mår så dårligt över att de sover så dårligt och vet inte hur jag skal lösa det, kenner hela tiden att det är mitt fel att jag gör något fel efter som jag inte kan hjälpa mine barn att sova, det är jo sååååå viktigt för deras utvekling
En praktisk fråga hur lenge ventar jag med att gå inn när de skriker. Jag brukar att gå inn legge en hand på dom till de lugnar sig sedan si ramsan 4 gånger och gå, men innan jag har sagt klar ramsan gallskriker de jo igen, hur lenge venter jag med att gå inn igen, går jag tillbake med en gång eller venter jag en viss tid?
Vi forsöker värkligen att köre hele linjen ut, men fastemat tiden kveldsfika, hoppar i mamma och pappas seng innan legg dags sedan rett i seng. Hjälp vad gör jag fel eller skal jag bare ha mer tålamod, blir det värkligen bettre senn.
En annan fråga, jag jobbar på natten och är borta ca 2 -3 nätter i veckan, detta gör att jag har mer ledighet enn om jag hadde jobbat dag och de har derför korta dager på dagis, tror ni att det påvärkar dom negativt att jag är borta vissa netter? Deras pappa är jo här alle netter och jag prover alltid att förbreda dom vid att si att i natt skal mamma på jobbet eller i natt er mamma hjemme. Jag har jobbat natt hela tiden efter föräldraledigheten.
Håppas någon av er kloka har några goda råd att komma med, eller bare lite peptalk