Har precis kommit hem från bb me min lilla å har försökt att börja med standard modellen men det har än så länge inte lyckats så bra så jag skulle behöva lite stöd för att komma vidare.
Problemt ligger främst i amningen, det känns om att det inte finns någon stopp på honom han äter och äter och äter och äter. (har jätte mycket mjölk) han ser aldrig så där äcklat mätt ut och somnar som en stock utan då jag lägger honom för att sova så börjar han skrika och då jag tar upp honom för att ge honom ännu mer mat åter igen lägger honom ner så börjar han skrika. Det slutar ofta med att han han kräks upp maten för att sen igen vilja ha ännu mera mat och då har vaken tiden blivit över 3 timmar
När man kommit fram till natten så vill inte längre sova utan det börjar om med mer mat som slutar med kräkningar överallt. i natt var jag så trött på att gå upp och ge honom mat för att han skulle somna att han fick ligga brevid mig i sängen
Just nu äter han jätte mycket på förmiddagarna och på natten och inte resten av dagen hur ska jag styra upp det? det bästa är väl att börja om från början på morgonen och se till att man håller alla punkter men hur ska jag göra med kräkningarna? ska jag fortsätta att truga i honom maten, kan man väcka honom om han sover för länge så att han inte bara vill äta på natten?
Just nu är jag så himla trött att jag ser dubbelt så jag har svårt att komma på några lösningar (hoppas att jag lyckats skriva ner mitt problem så att ni förstår) Vill så gärna att det ska funka! Nån som har några råd?
Sussie