Hej och tack för lite input
Ewa; Just det, det var miar70 som gjorde/gör så- vet att jag har läst det i någon tråd nyligen men kom inte ihåg i vilket sammanhang. Kanske ser hon detta och kan förklara närmare..Tanken var att brösten kanske anpassar sig till att producera med längre intervall. Å andra sidan blir det hyfsad slagsida kan jag tänka mig...
Ligger ned och ammar på första målet samt inför natten. Har ju en till här hemma som behöver "tillsyn" så att gå iväg på rummet/sängen och ligga ned kommer bara var möjligt om Vega sover, men jag håller med, det rinner inte lika fort då.
Malte hade ju en ökningsperiod för ungefär en vecka sedan. Det kanske är det jag ser resultat av nu...Han är en storätare men inte ens han kan klara av mitt läckage känns det som. Förra målet blev lite tokigt eftersom påfyllningen ständigt avbröts pga mjölk som rann. Jag fick sätta en kopp framför bröst nr 2 och återigen erbjuda bröst 1. Då åt han villigt. MEN han vaknade efter ca 5 minuter på sovpasset. Jag erbjöd bröst 1 igen och nu har han sovit ganska exakt två timmar. Mätt blir han, det är jag inte orolig för. Snarare hur jag kan få ordning på produktionen.
TorsMamma; jag har plockat fram pumpen nu och tänker faktiskt testa med flaska under påfyllningen om det fortsätter. Vill ändå kunna köra in honom lite på flaska ( kan vara bra framöver) så det kanske kan vara ett smidigt sätt att kravlöst pröva. Det jag inte vill är att pumpa EXTRA utöver målen, då kommer vi drunkna. Jag hade problem med mjölkstockning och läckande bröst med Vega också. Då var jag tvungen att pumpa lite för att lätta på trycket, men det straffade sig genast...
Resten av dagen idag kör jag nog på ett bröst/mål så får jag se vart det barkar hän.
miar70- svara gärna om du ser detta
Linda