Rapporten kommer her (endelig var der tid!):
Jamen, når bare ATTITYDEN er i orden, er det jo ikke så slemt...!
Og den var der mere denne gang (har forsøgt en gang, men halvhjertet).
Og så går det fint med at ligge på ryggen, som han jo også er vandt til. Af & til klappede jeg ham lidt på magen og på siderne (men ville alligevel ikke "pille" for meget ved ham).
Den lille Tue-gut vågnede 4 gange - den sidste gang kl .05, og den var værst og varede lige til 05.45 (jeg tager ham op kl 06).
Egentligt havde jeg ikke tænkt mig nogen remse - det har været lidt akavet for mig førhen (selvom jeg er sangerinde :-s

) - men med ét var det ligesom naturligt, og uundgåeligt, at begynde at synge. Det var det der skulle til! Jo, ingen rysten på hånden denne, og det ER jo alfa omega.
Jeg er ved godt mod og klar til i aften
Et par frågar mht Tues schema:
Kl 06 Startes dagen med amning i sengen - lidt vågentid og eneleg, derefter
kl. 07 Grød - sammen med de to store pojker, som vågner der
Kl 7.30-9.00 Sover ute
Kl. ca 9.30 Grød (samt bryst efter 1/2 t. men ikke meget ryger ned), samvær, soc delagtighed
Kl. 11-13.30 Sover ute
Kl. 13.30 Grød (samt bryst efter 1/2 t. men ikke meget), samvær, en tur ud allesammen, med leg og for at fodre vores høns, får og køer
kl. 15.30-16.15 Sove ute
kl. 16.30 Aftensmad, mos, grønt og kød - samvlr, leg, med ved bordet når vi andre spiser, bad - en flaske vælling, derefter
kl. ca 19 Sova
Ser tiderne fornuftige ud, mon? Jeg føler det hænger meget godt sammen - men jeg kan ikke huske hvor man kan læse om, hvor længe børn sover i hvilke aldre. (kan man det her på sitet?)
Fråga 1:
Jeg har tænkt mig meget snart at flytte Tue ud af soveværelset og ind til drengene - men ser er problem i, at de vågner på forskelligt tidspunkt. MEN, jeg kan vel godt liste ind og tage Tue ud, give mad og have eneleg i vagnen i et andet rum, mens de andre sover? (Det er så rart at have ham alene om morgenen, og jeg får gjort lidt ting i den stund).
Eller - skal jeg rykke på Tues eller drengenes tid om morgenen
Fråga 2:
Jeg tænker på, om Tue får nok bryst - nu hvor han ikke får om natten mere

Han får jo meget om morgenen, når han vågner, da er han sulten. Han er jo 1/2 år og det er vel lidt en smagssag, hvornår man slutter amme?
Slut for nu!
kh Sidsemor